Rozlany plyn z ukladu chlodzenia - jak wysuszyc dywaniki/wykladzine?

Data: 2009-11-14 18:10:03
Autor: newsonet
Rozlany plyn z ukladu chlodzenia - jak wysuszyc dywaniki/wykladzine?
Zna ktos jakis sposob zeby skutecznie sie tego pozbyc z wykladziny?

mam podobny problem z tym ze substancja troche inna. wylalo mi sie 5 litrow oleju silnikowego i dywanik jest ciagle mokry i sliski. ma ktos pomysl ? co sie dalo to zebralem szmatami.

Rozlany plyn z ukladu chlodzenia - jak wysuszyc dywaniki/wykladzine?