Rozlany plyn z ukladu chlodzenia - jak wysuszyc dywaniki/wykladzine?

Data: 2009-11-14 20:03:12
Autor: Sebastian Biały
Rozlany plyn z ukladu chlodzenia - jak wysuszyc dywaniki/wykladzine?
Rafal M wrote:
Zna ktos jakis sposob zeby skutecznie sie tego pozbyc z wykladziny?

Kup dużo reczników papierowych skoro juz raz zadziałały. Luźno rozrzuć. Wróć za 8 godzin i zmień. I tak kilka razy. Będzie sucho, acz tłusto. Ja wylałem to cholerstwo w bagazniku. Po paru dniach w zasadzie śladu nie było, ale użyłem kilkanaście rolek ręczników. Za każdym razem wyciagałem cieżką, nasączoną kule.

Data: 2009-11-14 11:10:31
Autor: Rafal M
Rozlany plyn z ukladu chlodzenia - jak wysuszyc dywaniki/wykladzine?
On 14 Lis, 20:03, Sebastian Biały <h...@poczta.onet.pl> wrote:

Kup dużo reczników papierowych skoro juz raz zadziałały. LuĽno rozrzuć.
Wróć za 8 godzin i zmień. I tak kilka razy. Będzie sucho, acz tłusto. Ja
wylałem to cholerstwo w bagazniku. Po paru dniach w zasadzie ¶ladu nie
było, ale użyłem kilkana¶cie rolek ręczników. Za każdym razem wyciagałem
cieżk±, nas±czon± kule.

Wlasnie to w tej chwili robie :) Reczniki papierowe + papier gazetowy
(w koncu papierowe wydanie Panoramy Firm sie na cos przydalo ;-)

Pozdrawiam
Rafal

Rozlany plyn z ukladu chlodzenia - jak wysuszyc dywaniki/wykladzine?