[SIGMA SM50000] Rozleciało się :/

Data: 2011-03-26 07:54:18
Autor: XWindowsMen
[SIGMA SM50000] Rozleciało się :/
Tani licznik rowerowy padł mi chyba po zaledwie pół roku :/ Na wyświetlaczu pojawiają się różne "kwiatki" (również na wyłączonej baterii!), raz działa znakomicie cały dzień, czasami wcale nie da się go włączyć. Na innej baterii podobnie. Można coś z tym zrobić "domowymi" sposobami? Licznik niby na gwarancji ale kupiony na internecie także średnio mi się chce/opłaca gdzieś go wysyłać :/ Pozdrawiam.

Data: 2011-03-26 08:03:30
Autor: kml
Użytkownik "XWindowsMen" <excellentclient@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imk2h5$ni$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://endurorider.pl/2011/02/awaria-licznika-sigma-1606l-czyli-jak-dbac-o-klienta/ W skrócie: nie miałem papierów do sigmy, odesłałem do Rzeszy, dostałem nowy licznik. Jeżeli nie chce Ci się odsyłać w ogóle to nie marudź, samo się nie naprawi.

http://endurorider.pl
16/03/11 nie kupuj "roweru" z supermarketu

[SIGMA SM50000] Rozleciało się :/