Rozległa dysfunkcja intelektualna

Data: 2011-03-29 14:11:45
Autor: jadrys
Rozległa dysfunkcja intelektualna
W dniu 2011-03-29 14:07, Hans Kloss pisze:
A tak na marginesie- zaiste niebotycznego durnia mamy za prezydenta,
niestety. I platfonsa.
Wątpiącym służę odpowiednimi dowodami, cytatami....
J-23

Poproszę o te dowody. Bo mi osobiście obecny Prezydent wydaje się być w porządku..

Data: 2011-03-29 06:19:43
Autor: Hans Kloss
Rozległa dysfunkcja intelektualna
On 29 Mar, 14:11, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Poproszę o te dowody. Bo mi osobi¶cie obecny Prezydent wydaje się być w
porz±dku..
http://www.youtube.com/watch?v=wJj7EeVMmbY&feature=related
Tylko mi nie usiłuj wmawiać że kto¶ kto pieprzy tak potworne brednie
jest "w porz±dku", przynajmniej pod względem intelektualnym.
J-23

Data: 2011-03-29 20:34:03
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-29 15:19, Hans Kloss pisze:
[...]

przeciez to typowy katolicki belkot. Przeciez PiSowcy kochaja kosciol to powinni byc zachwyceni. Dodatkowo, gospodarcze wkrety sa kopia stylu Gierka, ktory, przeciez, wg prezesa, byl patriota.

--
the_foe

Data: 2011-03-29 20:48:52
Autor: jadrys
Rozległa dysfunkcja intelektualna
W dniu 2011-03-29 15:19, Hans Kloss pisze:
On 29 Mar, 14:11, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Poproszę o te dowody. Bo mi osobiście obecny Prezydent wydaje się być w
porzÄ…dku..
http://www.youtube.com/watch?v=wJj7EeVMmbY&feature=related
Tylko mi nie usiłuj wmawiać że ktoś kto pieprzy tak potworne brednie
jest "w porządku", przynajmniej pod względem intelektualnym.
J-23

Oj Hans, jesteś najwyraźniej przewrażliwiony że te słowa masz Komorowskiemu za złe. Nawet nie godzi się ich porównywać do zapewnień poprzednika o tym że w kraju jest dobrze i wszystko idzie w dobrym kierunku.. Powiedział te słowa w orędziu noworocznym, krótko po dzienniku TV w którym podawano skalę podwyżek czekających Polaków w nowym roku. Sąsiad mój, człowiek który niejedno w życiu przeszedł popłakał się po tych słowach Prezydenta... Pijackich bełkotów Kwaśniewskiego nawet nie będę porównywał do tej mowy Komorowskiego.

WiÄ™c w podsumowaniu Komorowski prezentuje siÄ™ stosunkowo nieĹşle do poprzednikĂłw.  Nie mowie  tu o Jaruzelskim, on to zupeĹ‚nie inna liga..

Data: 2011-03-29 13:10:33
Autor: Hans Kloss
Rozległa dysfunkcja intelektualna
On 29 Mar, 20:48, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Oj Hans, jeste¶ najwyraĽniej przewrażliwiony że te słowa masz
Komorowskiemu za złe.

Ja mu niczego nie mam za złe. Stwierdzam jedynie że ten bełkot który
on z siebie wydaje (a była to jedynie skromna próbka jego "możliwo¶ci"
w tym względzie) dowodzi niezbicie jego ograniczenia umysłowego.
Krótko pisz±c- Komorowski jest durniem, gigantycznym durniem. Człowiek
obdarzony przeciętna choćby inteligencj± nie umiałby ple¶ć takich
piramidalnych bredni- chyba że dla jaj, w jakim¶ kabarecie.
J-23

Data: 2011-03-30 11:10:26
Autor: Roman Rumian
Rozległa dysfunkcja intelektualna
Panie Kloss,

W dniu 2011-03-29 22:10, Hans Kloss pisze:
On 29 Mar, 20:48, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
(...)
[...]

on jest, po prostu tym 'bananem' z którego razwiedka za pomoc± merdiów wystrugała prezydenta.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2011-03-30 15:57:07
Autor: cirrus
Rozległa dysfunkcja intelektualna
Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imus27$oqe$1news.agh.edu.pl...
[...]

A konkretnie, co to za razwiedka, to jaki¶ symbol pisowskich lemingow pod dywanem?

--
stevep

Data: 2011-03-30 16:05:12
Autor: niebieski
W dniu 30.03.2011 15:57, cirrus pisze:

A konkretnie, co to za razwiedka, to jaki¶ symbol pisowskich lemingow
pod dywanem?

Ci co pociagaj± za sznurki. Chyba nie wierzysz, że ludzie by go wybrali, gdyby im nie wskazano na kogo mog± głosować?

--
niebieski

Data: 2011-03-30 18:36:42
Autor: jadrys
[...]

on z siebie wydaje (a była to jedynie skromna próbka jego "możliwości"
w tym względzie) dowodzi niezbicie jego ograniczenia umysłowego.
Krótko pisząc- Komorowski jest durniem, gigantycznym durniem. Człowiek
obdarzony przeciętna choćby inteligencją nie umiałby pleść takich
piramidalnych bredni- chyba ĹĽe dla jaj, w jakimĹ› kabarecie.
J-23

No nie wiem.. Mnie to akurat zupełnie nie razi. Nie wymagam od prezydenta żeby był Demostenesem, ale nigdy nie pozostawię bez odpowiedniego komentarza kogoś kto kpi w żywe oczy z ludzkiej nędzy. Takoż i sprzedaje Polskę imperialistom, łasząc się do nich jak kundel przed kamerami TV.

Data: 2011-03-29 18:06:09
Autor: ^he®sk^
On Tue, 29 Mar 2011 14:11:45 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> J-23

Poproszę o te dowody. Bo mi osobi¶cie obecny Prezydent wydaje się być w porz±dku..

 "przypadkowy prezydent" zostal wybrany w wyborach powszechnych
 a skamlenie i plucie roznej masci hansow tego nie zmieni ;o)))

Data: 2011-03-29 19:57:17
Autor: ePolityk

Data: 2011-03-29 20:50:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-29 18:06, ^he®sk^ pisze:
[...]

No nie zabraniaj znowu Hansowi wyrażać swojego zdania o tym na którego urząd płaci ze swojej kieszeni..

Data: 2011-03-29 21:12:44
Autor: K.S.
i to jest wł±¶nie ...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:imsia6$mkc$1news.onet.pl...
[...]

I to jest wła¶nie wystarczaj±cy dowód.

Data: 2011-03-29 21:22:43
Autor: jadrys
i to jest włąśnie ...
W dniu 2011-03-29 21:12, K.S. pisze:
UĹĽytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]
I to jest właśnie wystarczający dowód.

Nie jest, nie jestem jego jakimś fanem, tak że nie oglądam i nie słucham jego wystąpień.

Data: 2011-03-30 18:36:11
Autor: jadrys
i to jest włąśnie ...
W dniu 2011-03-30 01:12, ePolityk pisze:

Nie jest, nie jestem jego jakimś fanem, tak że nie oglądam i nie słucham jego wystąpień.

A powinienes...

Po co? To takie terkotanie starszego pana.. SĹ‚uchanie tego to czysta strata czasu.

Rozległa dysfunkcja intelektualna