Rozległa dysfunkcja intelektualna

Data: 2011-03-29 05:07:42
Autor: Hans Kloss
Rozległa dysfunkcja intelektualna
"Gdyby [Donald Tusk] został prezydentem, wycofałby się na z góry
upatrzone pozycje i dzisiejsze kłopoty rządu spadałyby już na barki
nowego premiera (którego można by wymieniać jak zderzak).
W dodatku zwolennicy obozu rządzącego - zwłaszcza ci wysokiego
diapazonu - nie musieliby się wstydzić z powodu kolejnych wpadek
swojego prezydenta cierpiącego nie tyle na dysleksję (jak twierdzi
jeden z dziennikarzy programowo współczujący z niepełnosprawnymi i
wykluczonymi), ile niestety na bardziej rozległe dysfunkcje
intelektualne, które jest coraz trudniej ukryć."

Patrząc na wyczyny platfonskich piłkarzyków, ich prezia idioty i ich
ryżego wodzusia  to określenie wydaje się najbardziej do ich opisu
pasować: ROZLEGŁE DYSFUNKCJE INTELEKTUALNE.
A tak na marginesie- zaiste niebotycznego durnia mamy za prezydenta,
niestety. I platfonsa.
Wątpiącym służę odpowiednimi dowodami, cytatami....
J-23

Data: 2011-03-29 05:13:25
Autor: zbig
On 29 Mar, 14:07, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Poproszę o przykłady , gdy w podobny nikczemny sposób, insynuując
niedorozwój umysłowy atakowano prezydenta Kaczyńskiego. Tylko nie
wyjeżdżaj mi z Wałęsą. Chodzi mi jakiś odpowiednik Krasnodębskiego -
profesora, intelektualisty wspierającego PO.

Data: 2011-03-29 06:30:43
Autor: Hans Kloss
On 29 Mar, 14:13, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Poproszę o przykłady , gdy w podobny nikczemny sposób, insynuując
niedorozwój umysłowy atakowano prezydenta Kaczyńskiego.
To nie  są nikczemne insynuacje tylko proste wnioski ze znanych
powszechnie faktów.
Chodzi mi jakiś odpowiednik Krasnodębskiego -
profesora, intelektualisty wspierającego PO.
http://www.youtube.com/watch?v=Nj2bDCSVZGI
Intelektualiści? Bez jaj, tacy w paltfonsji nie występują ani jej nie
popierają. Profesora tam za to znajdziesz jakiegoś na pewno i co
najmniej jednego "profesora".
J-23

Data: 2011-03-30 04:28:58
Autor: zbig
On 29 Mar, 15:30, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> niedorozwój umysłowy atakowano prezydenta Kaczyńskiego.

To nie  są nikczemne insynuacje tylko proste wnioski ze znanych
powszechnie faktów.> Chodzi mi jakiś odpowiednik Krasnodębskiego -
> [...]

Intelektualiści? Bez jaj, tacy w paltfonsji nie występują ani jej nie
popierają. Profesora tam za to znajdziesz jakiegoś na pewno i co

No tak. W sumie spodziewałem się niczego więcej poza intelektualną
płycizną. W końcu to w waszych muńkach powstał rzekomy "festiwal
nienawiści" wobec nieżyjącego prezydenta. Taki właśnie uprawiacie po w
stosunku do żyjącego.

Data: 2011-03-30 04:38:17
Autor: Hans Kloss
On 30 Mar, 13:28, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
No tak. W sumie spodziewałem się niczego więcej poza intelektualną
płycizną. W końcu to w waszych muńkach  powstał rzekomy "festiwal
nienawiści"

Czy ty w ogóle widziałes zalinkowany filmik?
http://www.youtube.com/watch?v=Nj2bDCSVZGI
Tu masz dopiero w pigułce ocean płycizny intelektualnej,
splatfosnienia, moralnego dna i zwykłego zbydlecenia. Posłuchaj sobie
tych wszystkich palikotów, niesiołów, komoruskich i bartoszeskich,
posłuchaj co się lęgło w ich "muńkach"- istny festiwal umysłowego
pokurwienia.
A teraz to jeden z nich jest berek ;)- wiec niech skurwysyn posmakuje
tego czym sam karmił przez kilka lat porządnego, uczciwego człowieka.
J-23

Data: 2011-03-30 05:14:47
Autor: zbig

Czy ty w ogóle widziałes zalinkowany filmik?http://www.youtube.com/watch?v=Nj2bDCSVZGI
[...]

Mialem wrażenie, że wyraziłem się jasno. Ale ty nie niczego nie
zrozumiałeś. Pytałem o wypowiedzi sugerujące upośledzenie umysłowe,
których autorami byliby wspierający PO "odpowiednicy" Krasnodębskiego
Zamiast tego dałeś film  z komentarzami krytycznymi, w większości
autorstwa polityków albo kabareciarzy. To , że prezydent "lubiał
wypić" było wiedzą powszechną. miałem okazję zetknąć się z relacjami
"z pierwszej ręki" w tym zakresie. To, że był politycznym szkodnikiem,
to jest opinia znacznej części społeczeństwa i jego tragiczna śmierć
niczego w tym zakresie nie zmieniła.

Data: 2011-03-30 07:16:42
Autor: Hans Kloss
On 30 Mar, 14:14, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

Zamiast tego dałeś film  z komentarzami krytycznymi,

Za "komentarz  krytyczny" uważasz kierowanie kogoś do psychiatry,
bezczelne nazywanie urzędującego prezydenta "byłym", wymyślanie mu od
"chamów" "moralnych karłów" określanie jego twarzy mianem "złej"?
No to ja też skieruje do ciebie komentarz krytyczny:
WYPIERDALAJ z takim "rozumieniem" pojęcia krytyki.
J-23

Data: 2011-03-30 14:22:25
Autor: zbig
On 30 Mar, 16:16, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

No to ja też skieruje do ciebie komentarz krytyczny:
WYPIERDALAJ z takim "rozumieniem" pojęcia krytyki.

Twój komentarz mi lata. Kaczyński absolutnie sobie zasłużył na tę
krytykę która go spotkała, a do psychiatry wysyłany był J. Kaczyński,
zresztą najzupełniej słusznie,

Data: 2011-03-30 15:32:44
Autor: Hans Kloss
On 30 Mar, 23:22, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
. Kaczyński absolutnie sobie zasłużył na tę krytykę
 No to teraz nie dziw się że identyczną "krytyka" spotyka tych którzy
go "krytykowali" w sposób pokazany w zalinkowanym przeze mnie filmie.
Choć właściwie nie.. ona wcale nie jest identyczna.  Bo do
uzasadnienia  nazwania komoruskiego durniem, matołem, bucem,
wieśniakiem i chamem jego KRYTYCY maja tak solidny materiał dowodowy
że  jest on absolutnie NIE DO OBALENIA. To nie żadne niewyraźnie
wymówione "Boruc bardzo" (wyszydzone jako "borubar") czy szalik z
barwami narodowymi trzymany przez MOMENT (z tego momentu właśnie
zrobiono kadr) na odwrót ale ewidentne, nie pozostawiające nawet
cienia wątpliwości  DOWODY. Wszystkie owe "armaty w krzakach"
"antypody" czy "bigosowania" dają obraz rozpaczliwie miałkiej
umysłowości tego typa. A że to dopiero ósmy miesiąc jego prezydentury
to na samą myśl o tym czego będzie w stanie "dokonać" w ciągu lat
pięciu mnie osobiście jeżą się resztki włosów na głowie.
J-23

Data: 2011-03-30 17:11:17
Autor: Brooks
On Mar 30, 11:32 pm, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 30 Mar, 23:22, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:> . Kaczyński absolutnie sobie zasłużył na tę krytykę

[...]

Milczenie jest zlotem powiedzial wyborca i podarl karte do glosowania
nad urna.

Brooks

Data: 2011-03-30 21:46:05
Autor: zbig
On 31 Mar, 00:32, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 30 Mar, 23:22, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:> . Kaczyński absolutnie sobie zasłużył na tę krytykę

To nie żadne niewyraźnie
wymówione "Boruc bardzo" (wyszydzone jako "borubar")
Najlepszy w historii prezydent mówił niewyraźnie??? Instynuujesz, że
miał kłopoty z wymową???

czy szalik z
barwami narodowymi trzymany przez MOMENT (z tego momentu właśnie
zrobiono kadr)
To takie wymyślone przez bodajże Ziemkiewicza wytłumaczenie, jakieś
dwa lata po meczu. Teraz nikt nie sprawdzi jak było. To zresztą i tak
nie ma znaczenia. Kaczyński był słabym prezydentem, prącym do
konfliktu z rządem, niezależnie po czyjej stronie była racja, bo taki
był polityczny interes jego brata.

Data: 2011-03-30 23:47:06
Autor: Hans Kloss
On 31 Mar, 06:46, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

To takie wymyślone przez bodajże Ziemkiewicza wytłumaczenie, jakieś
dwa lata po meczu. Teraz nikt nie sprawdzi jak było.

 Już dawno sprawdził. Pokazano nawet cały film z tym "zajściem".
J-23

Data: 2011-03-29 14:11:45
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-29 14:07, Hans Kloss pisze:
A tak na marginesie- zaiste niebotycznego durnia mamy za prezydenta,
niestety. I platfonsa.
Wątpiącym służę odpowiednimi dowodami, cytatami....
J-23

Poproszę o te dowody. Bo mi osobiście obecny Prezydent wydaje się być w porządku..

Data: 2011-03-29 06:19:43
Autor: Hans Kloss
On 29 Mar, 14:11, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Poproszę o te dowody. Bo mi osobiście obecny Prezydent wydaje się być w
porządku..
http://www.youtube.com/watch?v=wJj7EeVMmbY&feature=related
Tylko mi nie usiłuj wmawiać że ktoś kto pieprzy tak potworne brednie
jest "w porządku", przynajmniej pod względem intelektualnym.
J-23

Data: 2011-03-29 20:34:03
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-29 15:19, Hans Kloss pisze:
[...]

przeciez to typowy katolicki belkot. Przeciez PiSowcy kochaja kosciol to powinni byc zachwyceni. Dodatkowo, gospodarcze wkrety sa kopia stylu Gierka, ktory, przeciez, wg prezesa, byl patriota.

--
the_foe

Data: 2011-03-29 20:48:52
Autor: jadrys
[...]

Oj Hans, jesteś najwyraźniej przewrażliwiony że te słowa masz Komorowskiemu za złe. Nawet nie godzi się ich porównywać do zapewnień poprzednika o tym że w kraju jest dobrze i wszystko idzie w dobrym kierunku.. Powiedział te słowa w orędziu noworocznym, krótko po dzienniku TV w którym podawano skalę podwyżek czekających Polaków w nowym roku. Sąsiad mój, człowiek który niejedno w życiu przeszedł popłakał się po tych słowach Prezydenta... Pijackich bełkotów Kwaśniewskiego nawet nie będę porównywał do tej mowy Komorowskiego.

Więc w podsumowaniu Komorowski prezentuje się stosunkowo nieĹşle do poprzednikĂłw.  Nie mowie  tu o Jaruzelskim, on to zupełnie inna liga..

Data: 2011-03-29 13:10:33
Autor: Hans Kloss
On 29 Mar, 20:48, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Oj Hans, jesteś najwyraźniej przewrażliwiony że te słowa masz
Komorowskiemu za złe.

Ja mu niczego nie mam za złe. Stwierdzam jedynie że ten bełkot który
on z siebie wydaje (a była to jedynie skromna próbka jego "możliwości"
w tym względzie) dowodzi niezbicie jego ograniczenia umysłowego.
Krótko pisząc- Komorowski jest durniem, gigantycznym durniem. Człowiek
obdarzony przeciętna choćby inteligencją nie umiałby pleść takich
piramidalnych bredni- chyba że dla jaj, w jakimś kabarecie.
J-23

Data: 2011-03-30 11:10:26
Autor: Roman Rumian
Rozległa dysfunkcja intelektualna
Panie Kloss,

W dniu 2011-03-29 22:10, Hans Kloss pisze:
On 29 Mar, 20:48, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
(...)
[...]

on jest, po prostu tym 'bananem' z którego razwiedka za pomocą merdiów wystrugała prezydenta.

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2011-03-30 15:57:07
Autor: cirrus
Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:imus27$oqe$1news.agh.edu.pl...
[...]

A konkretnie, co to za razwiedka, to jakiś symbol pisowskich lemingow pod dywanem?

--
stevep

Data: 2011-03-30 16:05:12
Autor: niebieski
W dniu 30.03.2011 15:57, cirrus pisze:

A konkretnie, co to za razwiedka, to jakiś symbol pisowskich lemingow
pod dywanem?

Ci co pociagają za sznurki. Chyba nie wierzysz, że ludzie by go wybrali, gdyby im nie wskazano na kogo mogą głosować?

--
niebieski

Data: 2011-03-30 18:36:42
Autor: jadrys
[...]

No nie wiem.. Mnie to akurat zupełnie nie razi. Nie wymagam od prezydenta żeby był Demostenesem, ale nigdy nie pozostawię bez odpowiedniego komentarza kogoś kto kpi w żywe oczy z ludzkiej nędzy. Takoż i sprzedaje Polskę imperialistom, łasząc się do nich jak kundel przed kamerami TV.

Data: 2011-03-29 18:06:09
Autor: ^heÂŽsk^
On Tue, 29 Mar 2011 14:11:45 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> J-23

Poproszę o te dowody. Bo mi osobiście obecny Prezydent wydaje się być w porządku..

 "przypadkowy prezydent" zostal wybrany w wyborach powszechnych
 a skamlenie i plucie roznej masci hansow tego nie zmieni ;o)))

Data: 2011-03-29 19:57:17
Autor: ePolityk

Data: 2011-03-29 20:50:37
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-29 18:06, ^heÂŽsk^ pisze:
[...]

No nie zabraniaj znowu Hansowi wyrażać swojego zdania o tym na którego urząd płaci ze swojej kieszeni..

Data: 2011-03-29 21:12:44
Autor: K.S.
i to jest włąśnie ...

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:imsia6$mkc$1news.onet.pl...
[...]

I to jest właśnie wystarczający dowód.

Data: 2011-03-29 21:22:43
Autor: jadrys
i to jest włąśnie ...
W dniu 2011-03-29 21:12, K.S. pisze:
UĹźytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości
[...]

Nie jest, nie jestem jego jakimś fanem, tak że nie oglądam i nie słucham jego wystąpień.

Data: 2011-03-30 18:36:11
Autor: jadrys
i to jest włąśnie ...
W dniu 2011-03-30 01:12, ePolityk pisze:

Nie jest, nie jestem jego jakimś fanem, tak że nie oglądam i nie słucham jego wystąpień.

A powinienes...

Po co? To takie terkotanie starszego pana.. Słuchanie tego to czysta strata czasu.

Data: 2011-03-30 11:41:00
Autor: Polok_Prawdziwy
Rozległa dysfunkcja intelektualna

Namyśli mos twojego SEFA...?

- noto tukej siem zgodzom ztobom ŁONUCO, PSYKRUTKI jest ymtelektualnie
desymfunkcjonowany...

--

Rozległa dysfunkcja intelektualna