Rozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www

Data: 2011-08-28 11:30:29
Autor: to
Rozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www
begin Rychu
Natomiast zastanawia mnie, jak rozliczać płatności on-line. Klient
przelewa 100 zł operatorowi płatności. Operator mi przelewa 97 zł i
wystawia mi fakturę na 3 zł. Zatem mam przychód 97 zł i brak
jakiegokolwiek dokumentu. Usługa świadczona dla zwykłych konsumentów, a
nie firm. Prawdopodobnie muszę od tego zapłacić 23% vat i 19%
dochodowego, ale jak z kwitkami? Jak to rozliczyć, żeby za chwilę nie
nękał mnie US?

Założyć DG i wystawiać klientom faktury/paragony.

Data: 2011-08-28 16:58:03
Autor: SDD

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e5a26d5$0$2444$65785112news.neostrada.pl...

Założyć DG i wystawiać klientom faktury/paragony.

Albo ewidencjonowac jako sprzedaz nieudokumentowana rachunkami.

Pozdrawiam
SDD

Rozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www