Rozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www

Data: 2011-08-28 17:01:52
Autor: SDD
Rozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www

Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4e59e23anews.home.net.pl...

Natomiast zastanawia mnie, jak rozliczać płatności on-line.
Klient przelewa 100 zł operatorowi płatności. Operator mi
przelewa 97 zł i wystawia mi fakturę na 3 zł. Zatem mam

Jezeli jestes zwolniony z VAT, to 100 zl zapisujesz w ewidencji sprzedazy jako przychod nieudokumentowany rachunkami.

Jezeli jestes VATowcem, to 1200 zl traktujesz jako brutto i zapisujesz w ewidencji sprzedazy jako przychod nieudokumentowany rachunkiem 81,30 zl + 18,70 zl VAT.

Pozdrawiam
SDD

Rozliczanie platnosci on-line / sms za dostep do strony www