Rozliczenie Blueconecta

Data: 2009-04-05 01:48:27
Autor: Leszek(Lechu) Marmon
Rozliczenie Blueconecta
On Sat, 4 Apr 2009 15:55:27 +0200, "jerzyn" <police@onet.eu> wrote:

Dałem sie chyba potwornie naci±ć na wynalazek zwany "Blueconect" i jest to
firmowane przez Erę..Mam komórę w tej sieci i ponieważ juz miałem do¶ć Franc
Telecom i Neostrady, to wykupiłem usługę i pierwsze wrażenia były do¶ć
optymistyczne, transfer w porywach do 320 Kb/sek i dosyć ładnie to
¶migało.Po osiemnastu dniach stanęło i po obejrzeniu sms który "przyszedł na
program Bluconnecta dowiedziełem sie ze przekroczyłem transfer 1
giga.Obejrzałem w programie Bluconnecta statystyki i miałem jeszcze sporo do
wykorzystania , ale go¶ciu z BOK Ery wytłumaczył mi ze ten program
przekłamuję i nie wlicza wszystkich protokółów.Dałem sie namówić na następn±
porcje 1Gb i ta porcja tez sie szybko, bo  po tygodniu wykoĹ„czyĹ‚a.Nie ¶ci±gam
ż±dnych plików z p2p, nie ¶ci±gam żadnej muzy ,tylko poczta i upgrade do
windowsa i programu antywirusowego.Pozostało¶ć to poczta i kilka
obrazków-zał±czników w tej poczcie. Jako klient mam bardzo niewygodna
"pozycje" nie mam narzędzia -programu do ewentualnej dyskusji z operatorem
.Mimo ze ten program Blueconecta jest Ery ale nie uznaj± jego statystyki.
juras

Mnie przychodza do glowy dwie rzeczy.

Aktualizacje Windows oraz komunikator skype (nie mowie o gadaniu przez
skype tylko o tym, ze klient z neznanych mi przyczyn potrafi nagla
zaczac pluc pakietami jak glupi az do zrestartowana aplikacji).

Pozdr.

Lechu

Data: 2009-04-05 19:13:03
Autor: jerzyn
Rozliczenie Blueconecta

Użytkownik "Leszek(Lechu) Marmon" <lechu@NIE.ZNOSZE.SPAMU.ii.uj.edu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jbsft41bc6ceaoo6ld4e255o4uphvejnbi4ax.com...
[...]

Skype nie używam , w windzie mam juz dodatek service pack nr.3, co może jeszcze być super dużego.Aktualizacja Kaspirsky to kilka kilo dziennie. Rżn± na kasie aż huczy i ten program statystyki który pokazuje ze jeszcze mam do¶ć sporo jest przez nich olewany, a sami go dostarczyli. Zupełna załamka , w życiu złodziejom nie dam 120zl za 5Gb .Smutne to ze kupuj±cy zostaje sam bez pomocy,mówi± ze mogę pisać odwołania ,pusty ¶miech mnie ogarnia ,i¶ć do złodzieja po sprawiedliwo¶ć ,kupa ¶miechu.

Data: 2009-04-05 19:58:47
Autor: Leszek(Lechu) Marmon
Rozliczenie Blueconecta
On Sun, 5 Apr 2009 19:13:03 +0200, "jerzyn" <police@onet.eu> wrote:
..

[...]

Hmmm.... Ja tylko mowie, ze jest czeste, ze komp zaczyna zyc wlasnym
zyciem. Z doswiadczenia swojego wiem, ze w kosc potrafi dac skype oraz
aktualizacja windows. Ja uzywam BC bardzo duzo i jeszcze nie mialem
przypadku aby przekroczyc limit ale mam najwiekszy z mozlwych. Dodam,
ze nie oszczedzam i uzywam ile trzeba a treba duzo.

Pozdr.

Lechu

Data: 2009-04-05 20:22:58
Autor: J.F.
Rozliczenie Blueconecta
On Sun, 5 Apr 2009 19:13:03 +0200,  jerzyn wrote:
[...]

Wlacz sobie monitorek karty i zobacz ile pakietow lata. Ewentualnie sprawdz moze czy w telefonie nie ma jakis licznikow.

Bo moze to jednak twoja wina a nie ich ..

No i doczytaj sie jak oni to licza, bo moze jeden pakiecik co 5 minut
to 200kB.

J.

Data: 2009-04-05 20:37:14
Autor: jerzyn
Rozliczenie Blueconecta

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:mjtht4trodonaor9grpt84ltcpsslb063e4ax.com...

[...]

Oj nie rozumiemy sie, tego Blueconecta to ja mam  w kompie zwanym laptopem ktory uzywam w domu i na wycieczkach -:)))
Wiecie moze Panowie gdzie jeszcze mozna sie "wyplakac"

Data: 2009-04-06 07:43:34
Autor: J.F.
Rozliczenie Blueconecta
On Sun, 5 Apr 2009 20:37:14 +0200,  jerzyn wrote:
[...]

Ale karta czy jaka tam ma postac moze swoje liczniki ma.

Wiecie moze Panowie gdzie jeszcze mozna sie "wyplakac"

Ale co chcesz plakac po proznicy - albo liczniki sie zgadzaja i
walczysz z windowsem, albo sie nie zgadzaja i wtedy mozesz plakac ze
Era ci reklamacje odrzuca bez czytania :-)

J.

Data: 2009-04-06 08:19:57
Autor: jerzyn
Rozliczenie Blueconecta

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:rf5jt4libt68ueep49lb7m9rim3j735loa4ax.com...
[...]

No ma w programie ktory sie instaluje z chwila podłaczenia modemu do kompa i dowcip polega na tym ze Era tych licznikow nie uznaje, chociaz sama je dostarczyła .

Data: 2009-04-06 09:18:08
Autor: Baluu
Rozliczenie Blueconecta
a konsultant powiedzial Ci ze limit ktory masz 1GB to jest limit ŁˇCZNIE za dane wysłane i odebrane???

Pozdrawiam. :)

Data: 2009-04-06 11:06:48
Autor: jerzyn
Rozliczenie Blueconecta

Użytkownik "Baluu" <baluu@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:grcafa$c7t$1atlantis.news.neostrada.pl...
a konsultant powiedzial Ci ze limit ktory masz 1GB to jest limit ŁˇCZNIE za dane wysłane i odebrane???

Pozdrawiam. :)

Powiedzial ale sam też o tym doskonale wiedzialem -:))

Rozliczenie Blueconecta