Rozliczenie roczne - emeryt/karta

Data: 2010-03-08 16:34:10
Autor: Drumel
Rozliczenie roczne - emeryt/karta
Witam.
  Zgłosił się do mnie znajomy emeryt, który ma działalność opodatkowaną kartą.
Pierwszy raz się z takim przypadkiem spotykam. Czy on musi się rozliczać z US
skoro z ZUS dostał PIT 40?
Jeśli tak to pewnie trzeba złożyć PIT 37. Ale co tam wpisać? Oprócz PIT40, który
znam, przyniósł mi PIT16a. Ma na nim wpisane składki na ubezpieczenie zdrowotne
za I-III w kwocie (zapłacone/odliczone) 215,35/185,45, a w reszcie miesięcy
224,24/193,10. Czy to się gdzieś ujmuje w PIT37? Jeśli tak to jaką kwotę?
Proszę o pomoc.

Bogdan

Data: 2010-03-08 18:21:12
Autor: SDD

Użytkownik "Drumel" <drumel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:3461.000004f7.4b9518f2newsgate.onet.pl...
[...]

Nie PIT-40, tylko PIT-40A. Czytaj uwazniej.
Nie musi sie rozliczac, chyba,ze chce skorzystac z jakichs ulg.

Pozdrawiam
SDD

Rozliczenie roczne - emeryt/karta