Rozliczenie umowy o dzie³o

Data: 2012-01-29 07:31:28
Autor: Podatnik
Rozliczenie umowy o dzie³o
Czy mogliby¶cie mnie pokierowaæ w jaki sposób, jako zamawiaj±cy dzie³o, mam rozliczyæ tak± umowê z wykonawc± od strony podatkowej?

Wiem tylko tyle, ¿e zaliczkê na podatek wp³acam do 20. kolejnego miesi±ca, a po zakoñczeniu roku wysy³am wykonawcy PIT11.

Moje pytania s± nastêpuj±ce:

- do którego urzêdu wp³aca siê zaliczkê (mojego, czy wykonawcy)?

- czy PIT11 wysy³a siê te¿ do US? Je¶li tak, to do którego?

- jakie inne zeznanie, oprócz PIT11 wysy³a siê do US w zwi±zku z umow± o dzie³o?

Data: 2012-01-29 09:21:28
Autor: SDD
Rozliczenie umowy o dzie³o

U¿ytkownik "Podatnik" <atlanticus@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jg2skg$t5t$1inews.gazeta.pl...

Moje pytania s± nastêpuj±ce:

- do którego urzêdu wp³aca siê zaliczkê (mojego, czy wykonawcy)?

Swojego.

- czy PIT11 wysy³a siê te¿ do US? Je¶li tak, to do którego?

Wykonawcy

- jakie inne zeznanie, oprócz PIT11 wysy³a siê do US w zwi±zku z umow± o dzie³o?

Pit-4R do swojego US, do konca stycznia.

Pozdrawiam
SDD

Rozliczenie umowy o dzie³o