Rozłupali burmistrzowi czaszkę kamieniem - zobacz film

Data: 2010-09-29 12:23:23
Autor: awe
Rozłupali burmistrzowi czaszkę kamieniem - zobacz film
Data: 2010-09-29 13:31:59
Autor: Panslavista
Rozłupali burmistrzowi czaszkę kamieniem - zobacz film

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:i7v3np$svt$1news.onet.pl...
http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Rozlupali-burmistrzowi-czaszke-kamieniem-- -zobacz-film,wid,12710539,wiadomosc_wideo.html

Powtórka mile widziana w stolycy...

Data: 2010-09-29 16:57:10
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-29 13:31, Panslavista pisze:
"awe"<fakej2345@poczta.onet.pl>  wrote in message
http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Rozlupali-burmistrzowi-czaszke-kamieniem-- -zobacz-film,wid,12710539,wiadomosc_wideo.html
Powtórka mile widziana w stolycy...

Tak się składa że HGW jest jedną z lepszych Prezydentów miast.

Data: 2010-09-29 17:14:51
Autor: u2
W dniu 2010-09-29 16:57, jadrys pisze:
Powtórka mile widziana w stolycy...

Tak się składa że HGW jest jedną z lepszych Prezydentów miast.

Poza tym to jest zwykłe nawoływanie do popełnienia przestępstwa.

O ile niezbyt mi się podoba prezydentura Pan Waltz, wystarczy
przypomnieć bezprawie z likwidacją KDT, to należy jednak walczyć na
merytoryczne argumenty, a nie negatywne emocje.

Data: 2010-09-29 17:29:04
Autor: Panslavista
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4ca357ef$0$22816$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-29 16:57, jadrys pisze:
Powtórka mile widziana w stolycy...

Tak się składa że HGW jest jedną z lepszych Prezydentów miast.

Poza tym to jest zwykłe nawoływanie do popełnienia przestępstwa.

Ja nie słyszałem żadnych nawoływań. Mózg ci się już lasuje, że głosy słyszysz?

Data: 2010-09-29 17:43:10
Autor: u2
Rozłupali burmistrzowi czaszkę kamie niem - zobacz film
W dniu 2010-09-29 17:29, Panslavista pisze:
PowtĂłrka mile widziana w stolycy...

> Poza tym to jest zwykÂłe nawoÂływanie do popeÂłnienia przestĂŞpstwa.
Ja nie sÂłyszaÂłem Âżadnych nawoÂływaĂą. MĂłzg ci siĂŞ juÂż lasuje, Âże gÂłosy sÂłyszysz?

Pewnie nie wiesz nadal dlaczego tobie kompa zhakowali ? :)

Data: 2010-09-29 20:28:36
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-29 17:14, u2 pisze:
[...]

No mi też to się nie podobała ta akcja z kupcami. Jednak jak byśmy na to nie patrzeli - prawo było po stronie HGW.

Data: 2010-09-29 17:27:48
Autor: Panslavista

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i7vkpo$i0b$1news.onet.pl...
[...]

Daj spokój, brzuch mnie rozbolał.
Jest dobra wyłącznie dla parchów.

Data: 2010-09-29 20:28:13
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-29 17:27, Panslavista pisze:

Tak się składa że HGW jest jedną z lepszych Prezydentów miast.
Daj spokój, brzuch mnie rozbolał.
Jest dobra wyłącznie dla parchów.

No dobrze, powiem inaczej - HGW wydaje się być niepokalana w porównaniu chociażby do prezydenta Poznania..

Data: 2010-09-29 13:55:11
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7v3np$svt$1news.onet.pl...
http://konflikty.wp.pl/kat,1020223,title,Rozlupali-burmistrzowi-czaszke-kamieniem-- -zobacz-film,wid,12710539,wiadomosc_wideo.html

NO i ?

--

Zahir

Rozłupali burmistrzowi czaszkę kamieniem - zobacz film