Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos o soby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?

Data: 2009-06-16 23:15:11
Autor: Lewis
Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos o soby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?

Zapytam w takim razie jak to się mogło stać i czy jest to specyfika
technologii gsm czy może np mój telefon jest temu winien ?

Osoba A też GSM była czy stacjonarny?
Jezeli stacjonarny TPSA i do tego przesyłany drog± radiowa to najmniejszy problem zeby słyszeć a co ciekawsze wtr±cić się do waszej rozmowy ;)

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 145.5dB ;)

Data: 2009-06-16 17:26:40
Autor: Łukasz Wojciechowski
On 16 Cze, 23:15, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Jezeli stacjonarny TPSA i do tego przesyłany drog± radiowa to najmniejszy
problem zeby słyszeć a co ciekawsze wtr±cić się do waszej rozmowy ;)

Osoba A to również GSM - nawet ten sam operator.

Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos o soby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?