Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos oso by B i za chwilę znowu osoba A - o co chod zi ?

Data: 2009-06-17 01:21:21
Autor: Piotr M
Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos oso by B i za chwilę znowu osoba A - o co chod zi ?
A ja od kilku lat, raz na pół roku czy rok, mam taki przypadek że po  wybraniu numeru nie słyszę odbiorcy tylko siebie :) Wła¶ciwie to  niezależnie od operatora (kilka dni temu w Play mi się to przytrafiło) i  telefonu bo było ich wiele. I sk±d takie przypadki? Po stronie operatora  to czy telefonu?

--
Pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-17 15:52:26
Autor: kaktus
Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos o soby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?

Użytkownik "Piotr M" <xxxxx@xxxxx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:op.uvm4hvc0sa34okhappypiotr-dell...
[...]

Od tego ze masz podsluch zalozony...?

Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos oso by B i za chwilę znowu osoba A - o co chod zi ?