Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos osoby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?

Data: 2009-06-16 06:57:49
Autor: Łukasz Wojciechowski
Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos osoby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?
Witam

To mój pierwszy post tutaj i nie jestem do końca pewny czy to
odpowiednia grupa więc proszę o wyrozumiało¶ć.

Wła¶nie skończyłem rozmowę przez moj± nokię e61i.
Podczas tej rozmowy nagle usłyszałem w słuchawce głos jakiej¶ kobiety,
co¶tam sobie mówiła a za chwilę już spowrotem słyszałem swojego
pierwotnego rozmówcę.

Używam telefonu komórkowego już ponad 6, 7 lat i nigdy co¶ takiego mi
się nie zdażyło.

Zapytałbym czy to możliwe no ale teraz już wiem, że tak.

Zapytam w takim razie jak to się mogło stać i czy jest to specyfika
technologii gsm czy może np mój telefon jest temu winien ?

Łukasz Wojciechowski

Data: 2009-06-16 16:00:54
Autor: adam
Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos osoby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?
pierwotnego rozmówcę.

Jest to częsty objaw przy założonym podsłuchu (miks kanałów)
Niekoniecznie ty byłe¶ figurantem, może twój rozmówca

Data: 2009-06-16 17:25:50
Autor: Łukasz Wojciechowski
On 16 Cze, 16:00, "adam" <1777112...@wpp.pl> wrote:
>pierwotnego rozmówcę.

Jest to częsty objaw przy założonym podsłuchu (miks kanałów)
Niekoniecznie ty byłe¶ figurantem, może twój rozmówca

Oops
Ciekawe jak wiele trzeba obecnym władzom aby założyć podsłuch. Je¶li
donos lub dwa "życzliwych" obywateli wystarczy to niedobrze - mam
nadzieję, że tak nie jest.

Data: 2009-06-16 16:10:15
Autor: osiek
Łukasz Wojciechowski pisze:
[...]

dobre 10-11 lat temu miałem dziwny przypadek. jecałem ze swoj± drug± połówk± autobusem zadzwonił mój telefon. W momencie odebrania rozmowy zacz±ł dzwonić telefon lubej. Rozmowa na moim telefonie została nie poł±czona a po odebraniu przez lub± swojego telefonu okazało się że to telefon do mnie na mój numer. Tak jakby rozmowa przeskoczyła z mojego telefonu na jej, dziwy ;) Działo się wtedy w Idei

Data: 2009-06-16 17:05:06
Autor: ant
osiek wrote:

[...]

Pewnie iskra przeskoczyła ;)

Data: 2009-06-16 23:15:11
Autor: Lewis
Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos o soby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?

Zapytam w takim razie jak to się mogło stać i czy jest to specyfika
technologii gsm czy może np mój telefon jest temu winien ?

Osoba A też GSM była czy stacjonarny?
Jezeli stacjonarny TPSA i do tego przesyłany drog± radiowa to najmniejszy problem zeby słyszeć a co ciekawsze wtr±cić się do waszej rozmowy ;)

Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
dB Race 145.5dB ;)

Data: 2009-06-16 17:26:40
Autor: Łukasz Wojciechowski
On 16 Cze, 23:15, "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Jezeli stacjonarny TPSA i do tego przesyłany drog± radiowa to najmniejszy
problem zeby słyszeć a co ciekawsze wtr±cić się do waszej rozmowy ;)

Osoba A to również GSM - nawet ten sam operator.

Data: 2009-06-17 01:21:21
Autor: Piotr M
Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos oso by B i za chwilę znowu osoba A - o co chod zi ?
A ja od kilku lat, raz na pół roku czy rok, mam taki przypadek że po  wybraniu numeru nie słyszę odbiorcy tylko siebie :) Wła¶ciwie to  niezależnie od operatora (kilka dni temu w Play mi się to przytrafiło) i  telefonu bo było ich wiele. I sk±d takie przypadki? Po stronie operatora  to czy telefonu?

--
Pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-17 15:52:26
Autor: kaktus
Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos o soby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?

Użytkownik "Piotr M" <xxxxx@xxxxx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:op.uvm4hvc0sa34okhappypiotr-dell...
[...]

Od tego ze masz podsluch zalozony...?

Data: 2009-06-18 18:10:27
Autor: ztomasz
[...]

Mnie wpadlo tak do glowy, ze moze przez przypadek wlaczyles rozmowe konferencyjna i wykonal telefon polaczenie do innej osoby i w ten cudowny sposob uslyszales kogos innego na linii. To oczywiscie przypuszczenie

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każd± transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos osoby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?