Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos osoby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?

Data: 2009-06-18 18:10:27
Autor: ztomasz
Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos osoby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?

Zapytam w takim razie jak to się mogło stać i czy jest to specyfika
technologii gsm czy może np mój telefon jest temu winien ?

Łukasz Wojciechowski

Mnie wpadlo tak do glowy, ze moze przez przypadek wlaczyles rozmowe konferencyjna i wykonal telefon polaczenie do innej osoby i w ten cudowny sposob uslyszales kogos innego na linii. To oczywiscie przypuszczenie

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każd± transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Rozmawiam z osob± A, nagle słyszę głos osoby B i za chwilę znowu osoba A - o co chodzi ?