Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB

Data: 2011-10-10 21:27:09
Autor: Fabian
Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB
Hej!

Jaki radzicie dobrac rozmiar Defrozerow, jezeli SPORTY nosze 42?
Czy gdzies mozna dostac defrozery w cenie ponizej 600 zl?

Fabian.

Data: 2011-10-10 19:48:47
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-10-10, Fabian wrote:
Hej!

Jaki radzicie dobrac rozmiar Defrozerow, jezeli SPORTY nosze 42?
Czy gdzies mozna dostac defrozery w cenie ponizej 600 zl?

Ja mam w tym samym rozmiarze. Defrostery są ciut większe i luźniejsze,
więc nie ma problemu z wpakowaniem grubszych skarpet czy dodatkowych
wkładek.

Data: 2011-10-10 22:50:04
Autor: kamil/Endurorider.pl
Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB

Uzytkownik "Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:j6vgue$drg$1inews.gazeta.pl...
Hej!

Jaki radzicie dobrac rozmiar Defrozerow, jezeli SPORTY nosze 42?
Czy gdzies mozna dostac defrozery w cenie ponizej 600 zl?

Ja wzialem taki sam rozmiar jak mialem letnie i jest git. Buty maja jedna wade, ale jej wyeliminowanie kosztuje 5 PLN i jest spokój (jak tylko mi minie kleska urodzaju to natychmiast to wrzuce do siebie na strone) a dobrej ceny szukaj poza PL. Oficjalnie nie wolno, ale 3 preclowiczów ma buty z wysp i jest ok :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-10-11 10:24:17
Autor: Fabian
On 10.10.2011 22:50, kamil/Endurorider.pl wrote:
[...]

Dzięki za obie odpowiedzi. To bardzo ułatwia sprawę, spróbuje na coś zapolować, widziałem po 89 funciaków, ale akurat tamten sklep nie wysyła do polski. Rozumiem, że Ci preclowicze znaleźli jakiś sklep, który jednak nie waliduje prawidłowo adresu wysyłki (GB vs Polska) czy może załatwiali to z obsługą i przekonali ich aby jednak wysłali do Polski? W sumie mogę poprosić kogoś z GB aby odebrał przesyłkę i mi ją wysłał. Ale nie wiem czy się opłaca tak kombinować dla kilkudziesięciu złotych.

Fabian.

Data: 2011-10-11 10:25:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB
kamil/Endurorider.pl, Mon, 10 Oct 2011 22:50:04 +0200, pl.rec.rowery:
Buty maja jedna wade, ale jej wyeliminowanie kosztuje 5 PLN i jest spokój

Kurna, jak±? Mo¿e nie u¿ywam ich niesamowicie intensywnie, ale nie wiem o
co chodzi, a piszesz o tym pod raz drugi...

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-10-11 10:32:15
Autor: Fabian
On 11.10.2011 10:25, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Trzyma w napiêciu, nie? ;) Te¿ siê zastanawia³em, ale stwierdzi³em, ¿e jak kupiê to siê dowiem, a widzê, ¿e to mo¿e nie byæ taka prosta sprawa.

Fabian.

Data: 2011-10-11 11:15:15
Autor: kamil/Endurorider.pl
Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB

U¿ytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4uv83ypdhp7o$.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Sprawd¼ mejle, pisa³em do Ciebie i do Solara w tej sprawie ;)

Data: 2011-10-11 11:42:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB
kamil/Endurorider.pl, Tue, 11 Oct 2011 11:15:15 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Aaaaaa! U mnie tego problemu nie ma, chocia¿ w Sportach trochê siê pojawia.

Data: 2011-10-11 11:58:57
Autor: kamil/Endurorider.pl
Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB

U¿ytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:v9dqyw8umymq$.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

U mnie by³ i jak dla mnie to jest to ewidentnie wada fabryczna. Wystarczy³o sekundê pomy¶leæ i nie by³oby sprawy.

Data: 2011-10-11 10:56:12
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-10-11, kamil/Endurorider.pl wrote:

Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:v9dqyw8umymq$.dlgpedaluje.ile.moze...
kamil/Endurorider.pl, Tue, 11 Oct 2011 11:15:15 +0200, pl.rec.rowery:

Kurna, jaką? Może nie używam ich niesamowicie intensywnie, ale nie wiem o
co chodzi, a piszesz o tym pod raz drugi...

Sprawdź mejle, pisałem do Ciebie i do Solara w tej sprawie ;)

Aaaaaa! U mnie tego problemu nie ma, chociaż w Sportach trochę się pojawia.

U mnie był i jak dla mnie to jest to ewidentnie wada fabryczna. Wystarczyło sekundę pomyśleć i nie byłoby sprawy.

Skoro nie raczycie nawet się zająknąć, cóż to za mityczna wada, to może
idźcie sobie plumkać na te maile, co?

Data: 2011-10-11 20:36:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB
Jan Srzednicki, Tue, 11 Oct 2011 10:56:12 +0000 (UTC), pl.rec.rowery:
On 2011-10-11, kamil/Endurorider.pl wrote:

[...]

Skoro nie raczycie nawet siê zaj±kn±æ, có¿ to za mityczna wada, to mo¿e
id¼cie sobie plumkaæ na te maile, co?

Chodzi o sypi±c± siê os³onkê plastikow± odblasku z ty³u butów. W moich
Sportach siê sypie, w Defrosterach - nie. Ale Sporty maj± znacznie wiêkszy
przebieg.

Data: 2011-10-11 12:16:24
Autor: Fabian
On 11.10.2011 11:58, kamil/Endurorider.pl wrote:

[...]

To jaka¶ tajemnica, ¿e nie mo¿ecie zwerbalizowaæ? Je¿eli tak, to chocia¿ mogli by¶cie nie pisaæ o TYM na publicznej li¶cie. Jaki¶ temat tabu? ;)

Fabian.

Data: 2011-10-11 12:39:52
Autor: kamil/Endurorider.pl
Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB
U¿ytkownik "Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7151m$pvg$2inews.gazeta.pl...

To jaka¶ tajemnica, ¿e nie mo¿ecie zwerbalizowaæ? Je¿eli tak, to chocia¿ mogli by¶cie nie pisaæ o TYM na publicznej li¶cie. Jaki¶ temat tabu? ;)

Nie po prostu chce to dok³adnie i sensownie opisaæ po kolei tak ¿eby mia³o to sens. Postaram siê do koñca tygodnia to zrobiæ i dam znaæ. Pomimo tego feleru buty s± naprawdê dobre i nie bardzo sobie teraz wyobra¿am jazdê w deszczu/b³ocie bez obuwia tego typu.

Data: 2011-10-11 22:38:37
Autor: kamil/Endurorider.pl

http://endurorider.pl/2006/09/specialized-defroster-mtb/ aktualizacja jest na dole :)

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-10-12 22:56:40
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 11 Oct 2011, kamil/Endurorider.pl wrote:

http://endurorider.pl/2006/09/specialized-defroster-mtb/
aktualizacja jest na dole :)

  Reklamacjê sk³adam ;)
  Za postawienie butaprenu obok "kropelek" i "innych superglue".

  Nie twierdzê, ¿e akurat w tym przypadku butapren okaza³by siê
*równie* dobry co klej do butów, ale stawiam tezê i¿ je¶li
by³oby ¼le, to w du¿ej czê¶ci by³aby to zas³uga klej±cego.
  Parê razy trzeba klejenie butaprenem zepsuæ, ¿eby uwierzyæ
¿e - podobnie jak piszesz o kleju do butów ;P - trzeba
*naprawdê* uwierzyæ w instrukcjê i poczekaæ a¿ powierzchnia
klejona robi wra¿enie suchej.
  Nie "lekko klej±cej". Suchej. O tyle ró¿nej od poczucia
sucho¶ci suchych np. plastików, o ile "nie do¶æ sucha" wydaje
siê zwyk³a gumka do o³ówków ("prawie siê klei" przy próbie
ruchu wzd³u¿ powierzchni).
  Wada - "zero poprawek". Nie da siê.
  To rzeczywi¶cie wada klejenia butaprenem: dotkniête
i po sprawie.
  No i zaklejenie szczeliny wymaga uprzedniej akcji, jak
na mój gust trzeba by zalaæ poprzedniego *dnia*.

"mokry butapren" nie trzyma. Wcale. Pewnie dlatego bywa
czasami porównywany z "kropelkami" ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-10-13 10:13:04
Autor: kamil/Endurorider.pl
Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB
U¿ytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

[...]

Uczciwie o¶wiadczam, ¿e próbowa³em wszystko robiæ jak trzeba i jajco mi z tego wysz³o ;/

"mokry butapren" nie trzyma. Wcale. Pewnie dlatego bywa
czasami porównywany z "kropelkami" ;)

Powiem szczerze, kiedy¶ klei³em buty kropelk± elastyczn± i efekt by³ du¿o lepszy ni¿ próby z butaprenem. Tym ostatnim klei³em te¿ buty cywilne i jajco mi z tego wysz³o.

Dla odmiany klej±c dragonem od razu wysz³o dobrze i wszystko siê elegancko trzyma :) Subiektywnie to wydaje mi siê, ¿e on jest znacznie ³atwiejszy w u¿yciu ni¿ butapren, ale równie dobrze to mo¿e byæ mój brak talentu do u¿ywania tego kleju :P

Data: 2011-10-11 13:38:19
Autor: Alfer_z_pracy
kamil/Endurorider.pl napisał:
Buty maja jedna wade, ale jej wyeliminowanie kosztuje 5 PLN

Aaa, już wiem o co chodzi. Faktycznie, Defrostery fabrycznie mają w podeszwie otwór, przez który włazi błoto i syf. Wielkim zbiegiem okoliczności ta dziura ma średnicę dokładnie polskiej pięciozłotówki. Kml ma patent: wciska w dziurę monetę i but staje się szczelny. Przy okazji ma 10 zł na czarną godzinę jak w potrzebie musi kupić wodę lub banany a gotówki w plecaku brak.

Pzdr
A.

Data: 2011-10-11 07:35:58
Autor: Wilk
Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB
On 11 Pa¼, 13:38, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Przy okazji ma 10
z³ na czarn± godzinê jak w potrzebie musi kupiæ wodê lub banany a gotówki w
plecaku brak.

Co to za patent, przecie¿ 5z³ szybko przerdzewieje i jak bêdziemy
chcieli up³ynniæ nasz± dychê - to jej nigdzie nie przyjm±. Powinno siê
stosowaæ jedynie z³ote monety, bo jak wiadomo z³oto niemal z niczym
nie wchodzi w reakcjê, a do tego w czasach kryzysu to du¿o lepsza
lokata kapita³u ;)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-10-11 16:52:40
Autor: Alfer_z_pracy
Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB
Wilk napisa³:
[...]

To prawda, ale kml ju¿ to przetrenowa³. Z³ote ¶winki nie pasowa³y, trzeba by³o urypaæ 2 mm ze ¶rednicy przez co traci³o siê sporo kruszcu.

Ze zniecierpliwieniem czekamy na tajemnicz± relacjê na jego stronie!

Pzdr
A.

P.S. W tym miesi±cu pêk³em w opdeszwach 2 pary butów Spec: Compy w 3 roku u¿ywania (o ich fatalnym stanie szerzej nie wspominaj±c), a jaki¶ ni¿szy model na sznurowad³a w zasadzie po roku sporadycznego u¿ywania. Shame! Poprzednie Spece da³y radê o wiele d³u¿ej, ani nie pêk³y a i poszycie wytrwa³o o niebo lepiej. Schodz± na suki... A nowy model ko³o 5 stów PLN, czyli sta³o siê jak siê sta³o: jako¶æ posz³a w dó³, a ceny w górê.

Data: 2011-10-11 22:41:45
Autor: kamil/Endurorider.pl
Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB
U¿ytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4e945839$0$8443$65785112news.neostrada.pl...
Ze zniecierpliwieniem czekamy na tajemnicz± relacjê na jego stronie!

http://endurorider.pl/2006/09/specialized-defroster-mtb/ - masz i przestañ marudziæ :>

[...]

Jak ze wszystkim w tych cudownych czasach prosperity. Mnie przy specach trzyma BG, ale coraz uwa¿niej ogl±dam wypusty innych firm.

Data: 2011-10-11 23:27:21
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-10-11, kamil/Endurorider.pl wrote:

P.S. W tym miesiącu pękłem w opdeszwach 2 pary butów Spec: Compy w 3 roku używania (o ich fatalnym stanie szerzej nie wspominając), a jakiś niższy model na sznurowadła w zasadzie po roku sporadycznego używania. Shame! Poprzednie Spece dały radę o wiele dłużej, ani nie pękły a i poszycie wytrwało o niebo lepiej. Schodzą na suki... A nowy model koło 5 stów PLN, czyli stało się jak się stało: jakość poszła w dół, a ceny w górę.

Jak ze wszystkim w tych cudownych czasach prosperity. Mnie przy specach trzyma BG, ale coraz uważniej oglądam wypusty innych firm.

A całego cuda BG nie da się załatwić zwykłą pochyłą wkładką do buta na
śródstopie? Sam Spec takie daje, żeby jeszcze bardziej zBGować swoje
buty.

Jacyś inni producenci robią taki patent może?

Data: 2011-10-12 07:15:45
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:slrnj99k6p.1kqf.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...

[...]

Ciężko powiedzieć ponieważ pozytywne odczucie z BG jest subiektywne. Ja czuje sie w tym idealnie a znam osobę, która wyjmuje wkładki z butow speca ;)

Producentów trochę jest więc powinno się coś dobrać, mnie bardzo ciekawią buty shimano z dopasowującym się środkiem - znając Japońców i ich zawziętość do poprawiania przy nowych butach będę poważnie rozważał ich ofertę.

Data: 2011-10-12 09:39:36
Autor: Alfer_z_pracy
Jan Srzednicki napisał:
A całego cuda BG nie da się załatwić zwykłą pochyłą wkładką do buta na śródstopie? Sam Spec takie daje, żeby jeszcze bardziej zBGować swoje buty.

Wkładka wkładką ale i kształt samego buta jest niezwykle ważny. Przykład: właśnie awaryjnie zacząłem używać jescze innego modelu Speca, takiego bardziej cywilnego powiedzmy, choć z wkładką BG. Tragedia. W kostce nie trzyma, oczywiście nie jest tak sztywny jak sportowe wersje a i sam but niezbyt pasuje do kształtu stopy. Sama wkładka niczego tu nie załatwia. Po ponownej przesiadce na Compy Speca różnica jest kolosalna, w Compach but tworzy całość ze stopą, przy okazji daje ileś-tam procent więcej energii (a raczej traci się jej mniej, niż w modelach szmaciakowych).

Podobnie zresztą jest u innych producentów, t.zn. akurat w moim przypadku się nie sprawdzają głównie ze względu na kształt samego buta = na niedopasowanie do kształtu stopy. Sidi to Sidi, wiadomo, włoski wąski but, każdy ma inną budowę stopy. Ale taki Scott - zanabyłem swego czasu coś w rodzaju Specowego Sporta, niby wszystko OK, ale już po pierwszej jeździe wyszło, że kształtowali ten but chyba na koziej racicy. Mam je do dziś, zakładam kilka razy w roku awaryjnie, za każdym razem zdejmuję je z ulgą.

Ciekawie wygląda oferta tych jak im tam, coś na G. chyba, też mają takie topowe modele z klamerką a nawet z carbonem + termokształt buta. No ale znów wchodzi się w dobre kilka setek PLN, dużo żeby zrobić sobie tylko test. A Specowe Compy są przetestowane na wylot. Ino sypią się dziadowsko, choćby od środka przy pięcie, drze się poszycie i wyłazi jakaś gąbką jak w stadionowym modelu adudisów :-)

Pzdr
A.

Data: 2011-10-12 09:06:49
Autor: Jan Srzednicki
On 2011-10-12, Alfer_z_pracy wrote:
Jan Srzednicki napisał:
[...]

No tak, oczywiście - buty szmaciakowe to nie to. Ale zastanawiam się,
czy jak ktoś lubi BG, to wystarczy mu kupić but innego producenta i
tylko wkładkę przełożyć. A może inni producenci też robią czasem krzywe
buty? :)

[...]

Cóż, ja też tak mam, że Spece (ale nie wszystkie) mi po prostu leżą.

[...]

Diadora znaczy siÄ™ czy coÅ› innego?

Data: 2011-10-12 11:28:40
Autor: Alfer_z_pracy
Jan Srzednicki napisał:
[...]

Coś innego :-) Louis Garneau - nawet przyzwoicie to wygląda, chłopak ze stoiska twierdził że reklamacji na to nie ma i sensownie mówił o technologiach zastosoweanych w tej marce (m.in. właśnie dopasowywanie buta do kształtu stopy przez jego... podgrzanie :-).

Z kolei na All. swego czasu pojawiał się klamerkowy model firmy G... (cholera, jak to było?) za małe pieniądze, ale powiem szczerze opierając się na zdjęciach nie ryzykowałbym, siakieś takie plastikowe, to już wolę walić w pewniaka w rodzaju Speca.

A.

Data: 2011-10-12 10:11:43
Autor: kamil/Endurorider.pl
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4e95443b$0$2187$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No właśnie tutaj jest problem. Ja ze specami miałem tak, że założyłem i wiedziałem od razu, że to jest to i jak do tej pory w żadnych innych butach nie miałem tak pozytywnych odczuć.

Druga sprawa to spokojny dizajn speca. Ich buty to po prostu buty a u innych producentów bywa z tym różnie :) Miejmy nadzieje, że będzie jakaś alternatywa dla tej firmy bo ceny są po prostu za wysokie.

 A Specowe Compy sÄ… przetestowane na wylot. Ino sypiÄ… siÄ™ dziadowsko, choćby od Å›rodka przy piÄ™cie, drze siÄ™ poszycie i wyÅ‚azi jakaÅ› gÄ…bkÄ… jak w stadionowym modelu adudisów :-)

Ja to zakleiłem srebrną taśmą duct tape :) Jak znajdę jakąś syntetyczną skórę czy coś w ten deseń to naprawię to porządnie. Póki co jest ok.

Data: 2011-10-12 10:40:54
Autor: Alfer_z_pracy
[...]

Siur, ale odnoszę wrażenie że w trzewikach za ok. 5 stów jednak trwałość tej cholewki tudzież innych elementów zewnętrznych powinna być choć o klasę wyższa. _Przynajmniej_ na tyle, jak to było w identycznym modelu ale z okolic roku 2006 (choć też nie było idealnie; wtedy kosztował 389 zł).

Oczywiście można dać kontrargument że większość tych zniszczeń w Compach spowodowana jest chodzeniem a but służy do jazdy. Tyle, że o ile w przypadku analogicznego modelu szosowego byłoby to jak najbardziej zrozumiałe, to w MTB IMO nie da się nie chodzić w terenie. Czasem po prostu trzeba. Czasem trzeba nawet brodzić po kostki w strumieniu, zapadać się w błoto, szarpać się na podejściach na kamieniach itd. A to, co regularnie pojawiało się w moich Compach, to wynik nie tylko użytkowania jako takiego, ale niemal wady fabryczne, wynikające jak podejrzewam z oszczędności (materiały? kleje? fabryka w wiosce chińskiej?).

Pzdr
A.

Data: 2011-10-12 11:52:40
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4e95529a$0$2201$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Spec to jest nieszczęśliwa marka, które co i rusz trafia do kogoÅ› kto zajebiÅ›cie podnosi ceny :/  Jak trend siÄ™ utrzyma to bÄ™dzie trzeba szukać czegoÅ› innego.

[...]

Ja z moich letnich speców jest ultra zadowolony. Poza podklejeniem pięt i raz przyklejeniem podeszwy (po kilku latach) nie mam z nimi żadnych problemów :)

Data: 2011-10-12 12:26:35
Autor: Alfer_z_pracy
[...]

Może przeliczmy to na przebieg, bo na przykład mam kilkuletnie Scotty i wyglądają jak nowe ale na liczniku mają pewnie ze 200 km :-) Moje Spece zdychają po powiedzmy 20.000 km (+- 5.000), w tym kilka tysięcy w terenie mniej lub bardziej wymagającym (od Kampi po góry). Może to dobry wynik jak na trepy za 400+ PLN? Nie wiem, ale ich stan wizualny jest nie do przyjęcia i muszę nocami jeździć, bo w dzień ludzie by buczeli :-)

A.

Data: 2011-10-12 12:31:20
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4e956b5e$0$8460$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja ich używam od samego poczÄ…tku non stop czyli od 2006 roku, kiedy to daÅ‚em za nie 239 po przecenie  z 299. Widać, że sÄ… używan ale nie zdychajÄ… wiÄ™c ja jestem z nich naprawdÄ™ zadowolony :)

Data: 2011-10-12 12:58:55
Autor: Fabian
On 12.10.2011 12:26, Alfer_z_pracy wrote:
[...]

wyglÄ…dajÄ… jak nowe ale na liczniku majÄ… pewnie ze 200 km :-) Moje Spece
[...]

Moje Sporty mają ~2 lata, w tym 1,5 zimy przejeżdżone w mieście, jakieś 15000 km i widać zużycie. Widać, że przód będzie się odklejał od podeszwy i mały palec lewej stopy wychodzi przez siateczkę lewego buta. Ale i tak jestem bardzo zadowolony z trwałości i mam nadzieje, że jeszcze posłużą. ;) Kosztowały 299 z tego co pamiętam.

Fabian.

Data: 2011-10-12 14:23:15
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j73rtg$mjc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Sklej podeszwÄ™ od razu i bÄ™dzie po problemie.  Klej dragona trzyma bardzo mocno.

Data: 2011-10-13 07:13:43
Autor: Fabian
On 12.10.2011 14:23, kamil/Endurorider.pl wrote:

[...]

Sklej podeszwę od razu i będzie po problemie. Klej dragona trzyma bardzo
mocno.

Za mało się odkleiło. W tej chwili widać, że będzie chciała odchodzić, ale powierzchnia, którą można by kleić jest minimalna. Pewnie skończyło by się na wypełnieniu zagłębienia pomiędzy podeszwą, a tą drugą częścią buta (cholewka czy jak to się nazywa?).

Fabian.

Data: 2011-10-13 10:14:02
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j75s27$e7u$1inews.gazeta.pl...

[...]

To w takim razie nie pozostaje Ci nic innego jak pilnowanie na bieżąco :)

Data: 2011-10-11 10:34:02
Autor: ...::QRT::...
Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB
Dnia Mon, 10 Oct 2011 21:27:09 +0200, Fabian napisa³(a):

Hej!

Jaki radzicie dobrac rozmiar Defrozerow, jezeli SPORTY nosze 42?
Czy gdzies mozna dostac defrozery w cenie ponizej 600 zl?

a shimano SH-MW80? moj± dodatkow± membranê gore wiec niby wydaj± sie byæ
lepsz± opcj± ni¿ defrostery a cena w zasadzie identyczna

Rozmiar Specialized DEFROSTER MTB, a SPORT MTB