Rozmiar opon a spalanie

Data: 2018-10-27 17:54:51
Autor: J.F.
Rozmiar opon a spalanie
Dnia Sat, 27 Oct 2018 17:23:47 +0200, Bok napisał(a):
Szukałem w google ale z mizernym efektem, czy jest jakiś kalkulator który powie mi o ile wzrośnie spalanie jeżeli dam szersze opony o 1 stopień tj np zamiast 195 dam 205 ? 1% 5% ???

Po pierwsze - to ci sie srednica zmieni, wiec licznik bedzie inaczej
liczyl. I juz spalania nie da sie porownac :-(

J.

Data: 2018-10-27 17:59:47
Autor: Bok
Rozmiar opon a spalanie
W dniu 2018-10-27 o 17:54, J.F. pisze:
[...]

tak tak wiem ale chodzi o opory toczenia

Data: 2018-10-27 18:29:06
Autor: LordBluzg(R)
Rozmiar opon a spalanie
W dniu 2018-10-27 o 17:59, Bok pisze:
[...]

Niemierzalne. Podobny efekt masz przy niskim ciśnieniu.

--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?

Data: 2018-10-27 23:07:39
Autor: PiteR
Rozmiar opon a spalanie
na  ** p.m.s **  Bok pisze tak:

tak tak wiem ale chodzi o opory toczenia

Przechodząc z opon miękkich na jakieś kamienie gładkie spalanie może nie wzrośnie nawet.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-10-29 04:59:58
Autor: Budzik
Rozmiar opon a spalanie

[...]

Oczywiście ze sie da.
Po prostu bedzie to odrobine trudniejsze.

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Data: 2018-10-29 13:44:01
Autor: LordBluzg(R)
Rozmiar opon a spalanie
[...]

Bo to się porównuje do mapy a nie do licznika :]

Tankujesz full, trasa, zmiana opon, tankujesz full, trasa (ta sama), tankujesz full.

Podliczasz ile ci się wlało do zbiornika i masz wynik.

Proponuję tą samą stację i ten sam dystrybutor, no chyba że lejesz z własnego zbiornika z menzurką :D Tankowanie na różnych stacjach (czasem różnego paliwa) powoduje przekłamania.

--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?

Data: 2018-10-29 14:18:17
Autor: J.F.
Rozmiar opon a spalanie
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bd7009b$0$500$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jak sie jezdzi jedna trasa, to mozna.
Tylko jeszcze trzeba zatankowac bezposrednio przed i po.

[...]

No i przydaloby sie usrednic, a wtedy pewnie trasy beda rozne.

J.

Data: 2018-10-29 14:38:33
Autor: LordBluzg(R)
Rozmiar opon a spalanie
W dniu 2018-10-29 o 14:18, J.F. pisze:
[...]

Wystarczy przed. Zbiornik ma 70l i wystarcza na więcej. Skoro robię trasę 200km to chyba proste, czy mam wyjąć kalkulator i Ci pododawać?
Nie ma lepszej opcji niż nalewanie "po korek" celem zbadania ile ubyło paliwa.

Co uśrednić?

--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?

Data: 2018-10-29 16:23:32
Autor: J.F.
Rozmiar opon a spalanie
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bd70d7f$0$503$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale nie wiesz ile ubylo, jesli nie zatankujesz pod korek :-)

I nie moze byc ubyte na poczatku, wiec trzeba zatankowac dwa razy :-)

Tankujesz full, trasa, zmiana opon, tankujesz full, trasa (ta sama), tankujesz full.
Podliczasz ile ci się wlało do zbiornika i masz wynik.

Pod warunkiem ze ... zmiana opon nie wymagal przejechania dodatkowych km :-)

[...]

Wyniki z roznych przejazdow tej samej trasy na jednych oponach.

J.

Data: 2018-10-29 21:46:39
Autor: LordBluzg(R)
Rozmiar opon a spalanie
W dniu 2018-10-29 o 16:23, J.F. pisze:
[...]

Specjalnie zacytuję, bo widać że do TRZECH zliczyć nie umiesz.
Generalnie nie lubię z ignorantem/kretynem dyskutować bo próbuje mnie ściągnąć do swojego poziomu i pokonac doświadczeniem :)

I nie moze byc ubyte na poczatku, wiec trzeba zatankowac dwa razy :-)

Kurwa, przecież to niżej napisałem. TRZY razy tankujesz.

Umiesz do 3 zliczyć, to czytaj poniżej:

Tankujesz full, trasa, zmiana opon, tankujesz full, trasa (ta sama), tankujesz full.
Podliczasz ile ci się wlało do zbiornika i masz wynik.

Pod warunkiem ze ... zmiana opon nie wymagal przejechania dodatkowych km :-)

A tu jakieś warunki wymyślasz? NIE MA ŻADNYCH WARUNKÓW! :) Oboże co za kretyn :D

[...]

To se robisz wielokrotność "badań" jak masz obiekcje. Polecam Tobie badania na idiotyzm, regularnie co tydzień :)
Średnia ci wyjdzie :]

--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?