Rozmiar ramy - Giant Trance X

Data: 2009-03-09 12:38:06
Autor: Wojtek
Rozmiar ramy - Giant Trance X
buahahaha pisze:
Witam

Nosze sie z zamiarem kupna roweru na ramie Giant Trance X. Bedzie to albo X3 albo X4.
Nie wiem na jaki rozmiar sie zdecydowac.
Moje wymiary - wzrost 175cm, waga 80kg, dlugosc od podlogi do :-) ~ 81cm.
Ujezdzalem do tej pory 18.5 calowego NRSa 2003 (rozmiar M) jaki byl moim zdaniem dla mnie za duzy. Mimo krotkiego mostka (9cm) po dluzszej jezdzie bolala mnie szyja od zadzierania do gory glowy, a rower moim zdaniem nie byl specjalnie zwrotny.
Jezdze glownie po Kaszubach, Trojmiejskim Parku Krajobrazowym; 2 raz do roku w gory.
Pomny doswiadczen chce kupic sobie Tranca w rozmiarze S (16cali). Czy nie bedzie to za malo dla mnie ?

Kieruj się DŁUGOŚCIĄ ramy. Porównaj tę do NRSa którego masz. Przejedź się, bo na "kokpit" wpływają też kąty, wysokość rury sterowej.

Niemniej na "moje oko" Mka chyba raczej... u nas panuje dziwna moda na kupowanie małych ramek i krótkich nart ;)

Odnośnie bóli - może powinieneś zabrać się za ćwiczenia ogólnorozwojowe...

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie