Rozmiar ramy - full

Data: 2014-12-08 17:13:25
Autor: TheGhost
Rozmiar ramy - full
Witam!

Mam następujące pytanko. Kupilem w całkiem przyzwoitej cenie (równowartość używanego Rock Shox`a XC) troche zjechaną, ale przyzwoitą ramę Kross Sign. Wiadomo łożysko do wymiany, trzeba ją będzie pomalować i czka mnie przez zimę trochę roboty. Myślałem, żeby ją zrobić i opchnąć, ale zastanawiam się czy sam dla siebie nie poskładać z niej rowerka na przyszły sezon. Natomiast nie wiem, czy przy moim wzroście nie będzie za mała. Nie wiem gdzie  znaleźć rozmiar i jak jest w przypadku rozmiarów ram zjazdowyh. Szukałem tego rodzaju informacji na internecie (m.in. strony Kross`a), ale z  mizernym efektem. Czy ktoś mógłby w tej kwestii coś doradzić, gdyż nie wiem czy ją ogarnąć i opchnąć, czy trochę się do tego przyłożyć i przez całą zimę robić ją od siebie.

Pozdrawiam, M.

Rozmiar ramy - full