Rozmiarowka alpinestars

Data: 2009-10-01 21:19:23
Autor: Piotr
Rozmiarowka alpinestars
witam
wiecie (najlepiej z autopsji) jak wyglada rozmiarowka alpinestara jesli
chodzi o buty?
w sensie jak jest z dlugoscia wkladki przy poszczegolnych numerach?
moze ktos ma 43/44/45 i moze zmierzyc?
z gorki dzieki

--
pozdrawiam,
Piotr / Sowa

Data: 2009-10-02 08:53:51
Autor: Przemek P
Rozmiarowka alpinestars

Użytkownik "Piotr" <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha2vbp$d6h$1news.onet.pl...
[...]

Witaj.
Rozmiarówka jest że tak powiem normalna  jeżeli chodzi o normy EU. Z tym że jak ja kupowałem SMX-y to water proof są jednak ciaśniejsze niż normalne buty i wtedy proponuję romiar więcej.
Pozdrawiam.
--
Przmek P
suzuki RF900

Data: 2009-10-02 10:33:38
Autor: marider
Rozmiarowka alpinestars
Piotr pisze:
[...]

Troche o pomiarach (po angielsku)

http://www.boot.com/bsizcvt.htm
http://timsboots.com/bootsize.html

Jesli chodzi o buty Astarsa to przerobilem modele GP, GP3, SMX-PLUS po kolei, kopyto mam 42,5, bralem zawsze nr.43 i jest OK (obecnie mam Supertechy).

http://www.revzilla.com/alpinestars-size-chart

I rozmiarowka do reszty Astarsow (ad archiwum):

http://www.alpinestars.com/sizing/
http://www.indysuperbike.com/images/Sizing/alpinestars.htm

voila
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2009-10-02 12:09:52
Autor: Piotr
Rozmiarowka alpinestars

Użytkownik "marider" <marider@CUT_go2.pl> napisał w wiadomości

voila

dziekuje i Tobie

Data: 2009-10-05 05:39:00
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Rozmiarowka alpinestars
On Oct 2, 11:09 am, "Piotr" <mojmailfii...@pocztana.onet.pl> wrote:
Użytkownik "marider" <marider@CUT_go2.pl> napisał w wiadomości

> voila

dziekuje i Tobie

--
pozdrawiam,
Piotr / Sowa
Szare 57x51.8 i Niebieskie 75x56.5
FAQ -http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

to ja dodam, ze jezdze w niewaterproofach gpsach sprzed kilku lat i
mirzylem nowe gpsy i mx4 czy tam 5 i niezaleznie czy z goretexem, czy
tam drystarem czy innym szitem, kupuje 43, a noge mam 42.

Rozmiarowka alpinestars