Rozmiary Northern Diver Vortex i inne?

Data: 2011-10-30 17:12:38
Autor: doomin13
Rozmiary Northern Diver Vortex i inne?
Witam,
Czy rozmiar L suchego Northern Diver Vortex bedzie dobry na osobe 183cm wzrostu, 85 kilo wagi? Wedlug rozmiarowki na stronie , tak ale znalazlem jakies dwa przypadki w necie ze ludzie pisali ze przy wzroscie 178 jest ten rozmiar za maly. Ma ktos moze Vortexa lub inny tej firmy i moze napisac odczucia rzeczywiste? Mam okazje tanio kupic ale bez mozliowsci przymiarki.

pozdr,
doomin13

Data: 2011-11-01 08:35:28
Autor: Pszemol
"doomin13" <doomin13@go2.pl> wrote in message news:j8jt1m$3m8$1inews.gazeta.pl...
[...]

A te przypadki z netu to może z Ameryki? Bo w USA przy wzroscie 178
to typowa waga jest jakieś 120kg :-) Więc nie dziwota że za mały :-)

Data: 2011-11-07 12:12:36
Autor: Michal G.
On 30 Paź, 17:12, "doomin13" <doomi...@go2.pl> wrote:
Ma ktos moze Vortexa lub inny tej firmy i moze napisac
odczucia rzeczywiste? Mam okazje tanio kupic ale bez mozliowsci przymiarki.
Ja mam CNX rozmiar L, wzrost 182 waga  85kg. na wysokość jest OK choć
raczej już graniczenie za dużo luzu nie ma.
Jest za to dość wąski. Zmierz się w ocieplaczu i sprawdź z wymairówką
na stronie. Pod mojego CNX'a wchodzi tylko cienki polar, ale to
compressed  neopren więc za dużo nie potrzebuje a Vortexa trylaminat
więc będziesz potrzebował grubszego docieplenia.

Data: 2011-11-08 00:46:14
Autor: doomin13
Rozmiary Northern Diver Vortex i inne?
Dzieki za info wszelakie
Tak wlasnie czulem ze L-ka bedzie na styk
Skonczylo sie na innym sucharze, rozmiar okaze sie dobry lub niekoniecznie, jak dojdzie :)
pozdr,
doomin13

Rozmiary Northern Diver Vortex i inne?