Rozmiary konusĂłw

Data: 2015-12-06 20:51:58
Autor: JDX
Rozmiary konusĂłw
Pytanie do serwisantów - który rozmiar konusów w sensie rozmiaru klucza
potrzebnego do jego zakręcania/odkręcania jest najczęściej spotykany? 15?

Data: 2015-12-06 20:57:01
Autor: JDX
Rozmiary konusĂłw
On 2015-12-06 20:51, JDX wrote:
Pytanie do serwisantów - który rozmiar konusów w sensie rozmiaru klucza
potrzebnego do jego zakręcania/odkręcania jest najczęściej spotykany? 15?
Chodzi mi głównie o piasty tylne pod kasetę.

Data: 2015-12-06 13:55:59
Autor: Ignac
Rozmiary konusów
On 2015-12-06 20:51, JDX wrote:
> Pytanie do serwisantów - który rozmiar konusów w sensie rozmiaru klucza
> potrzebnego do jego zakręcania/odkręcania jest najczęściej spotykany? 15?
Chodzi mi głównie o piasty tylne pod kasetę.

A nawet 16, ponadto można zmierzyć suwmiarką ten z lewej strony.
Jeśli nie masz, zwykły płaski klucz zeszlifować można z grubości i gotowe.
W Oszołomie kupisz za 2 zł.

Data: 2015-12-10 00:32:19
Autor: TheGhost
Rozmiary konusów
A nawet 16, ponadto można zmierzyć suwmiarką ten z lewej strony.
Jeśli nie masz, zwykły płaski klucz zeszlifować można z grubości i gotowe.

Gwint chyba 9-tka

Pozdrawiam, M.

Data: 2015-12-10 03:05:14
Autor: tadeklodz
Rozmiary konusów
W dniu niedziela, 6 grudnia 2015 20:52:36 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
Pytanie do serwisantów - który rozmiar konusów w sensie rozmiaru klucza
potrzebnego do jego zakręcania/odkręcania jest najczęściej spotykany? 15?

do 140 cm karzeł, 140-150 karakan, 150-160 kurdupel vel prezio

Data: 2015-12-10 13:51:45
Autor: mbut
Rozmiary konusĂłw
W dniu 10.12.2015 o 12:05, tadeklodz@poczta.onet.pl pisze:
[...]