Rozmiary zaworów (dziki pomysł)

Data: 2017-06-26 11:55:56
Autor: Paweł Olaszek
Rozmiary zaworów (dziki pomysł)
W dniu 2017-06-22 16:40, rmikke pisze:
Sprawdzał ktoś, czy da się wsunąć do środka rurki od dunlopa/schradera?

Znajomy rzucił taki pomysł na wsadzenie dętki z prestą do obręczy przeznaczonej dla schradera...

Dwa lata temu w Chorwacji moja żona złapała w dętkę kolcy o jeden więcej, niż miałem łatek. Miałem zapasową dętkę z prestą, a u niej obręcz pod auto. Ryzyk fizyk pomyślałem, zamontowałem, dojeździła z sakwami tamte wakacje, później dookoła domu jeszcze pewnie z 2tys i dopiero rok temu przy przeglądzie się zorientowałem, że ona wciąż z tą prestą w obręczy auto jeździ :-)

Data: 2017-06-26 16:34:20
Autor: ąćęłńóśźż
Rozmiary zaworów (dziki pomysł)
Ciekawe co byś zrobił, gdyby było na odwrót ;-)

-- -- -
 Miałem zapasową dętkę z prestą, a u niej obręcz pod auto.

Data: 2017-06-28 10:40:50
Autor: Paweł Olaszek
W dniu 2017-06-26 16:34, ąćęłńóśźż pisze:

  Miałem zapasową dętkę z prestą, a u niej obręcz pod auto.
> Ciekawe co byś zrobił, gdyby było na odwrót ;-)

Udałbym się 150 metrów od drogi i rozbił biwak, a dętkę zamówił DHLem.

Rozmiary zaworów (dziki pomysł)