Rozmieszczenie struktur na chipie Bartona

Data: 2009-03-12 10:57:23
Autor: Jacek Maciejewski
Rozmieszczenie struktur na chipie Bartona
Witam
Jakoś nie udało mi sie wyguglać rysunku, choćby mało dokładnego, z
rozmieszczeniem struktur procesorowych na chipie krzemowym. Chodzi o AMD
Bartona. Może ktoś wie gdzie szukać? --
Jacek

Data: 2009-03-12 12:30:29
Autor: sandman

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości news:1odwhg39ais6g.pwr59sug9myt$.dlg40tude.net...
[...]

google?
http://www.tomshardware.pl/cpu/20030210/images/cores.jpg

--
sandman

Rozmieszczenie struktur na chipie Bartona