Rozmodlony prezydent i premier

Data: 2015-07-20 09:46:59
Autor: Lord z Cowshed
Rozmodlony prezydent i premier
Pytanie: w ilu mszach itp w tygodniu uczestniczą elekt Duda i technicza Szydło?  "A co z godpodarką durniu?"

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-20 01:25:38
Autor: brat_olin
Rozmodlony prezydent i premier
Lord z Cowshed:

Pytanie: w ilu mszach itp w tygodniu uczestniczą elekt Duda i technicza Szydło?  "A co z godpodarką durniu?"

A kotleciki smakowaly?  Nie za zimne?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-07-20 19:47:24
Autor: Ivan Hoe
Rozmodlony prezydent i premier
Dnia Mon, 20 Jul 2015 01:25:38 -0700 (PDT), brat_olin napisał(a):

Lord z Cowshed:

Pytanie: w ilu mszach itp w tygodniu uczestniczą elekt Duda i technicza Szydło?  "A co z godpodarką durniu?"

A kotleciki smakowaly?  Nie za zimne?

Bardzo na temat! Kotleciki były z koszernej wieprzowinki? Popijane mszalnym
winkiem. ;-)

Ivan Hoe

Data: 2015-07-20 11:09:50
Autor: brat_olin

http://media.wpolityce.pl/cache/0d/8f/0d8f4f4a705e0105fa0c5abfcf8c56ec.jpg

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-07-21 08:51:36
Autor: Lord z Cowshed
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50e48f5e-9664-45f7-8b3f-b397a814f6e8@googlegroups.com...
> [...]

> A kotleciki smakowaly?  Nie za zimne?

Bardzo na temat! Kotleciki były z koszernej wieprzowinki? Popijane mszalnym

Tandeta nic więcej.

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-21 08:52:28
Autor: Lord z Cowshed
Rozmodlony prezydent i premier

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b740f679-d782-41de-a5f3-152aaa40721f@googlegroups.com...
Lord z Cowshed:

Pytanie: w ilu mszach itp w tygodniu uczestniczą elekt Duda i technicza
Szydło?  "A co z godpodarką durniu?"

A kotleciki smakowaly?  Nie za zimne?

Co mają wspólnego kotleciki z modlitwami elekta i niedoszłej premier?

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-20 12:00:40
Autor: szklanynocnik
użytkownik Lord z Cowshed napisał:
Pytanie: w ilu mszach itp w tygodniu uczestniczą elekt Duda i technicza Szydło?  "A co z godpodarką durniu?"

A to on już rządzi? Od kiedy?

Data: 2015-07-21 11:51:43
Autor: Lord Donald
W dniu 20.07.2015 o 21:00, szklanynocnik@gmail.com pisze:
użytkownik Lord z Cowshed napisał:
Pytanie: w ilu mszach itp w tygodniu uczestniczą elekt Duda i technicza
Szydło?  "A co z godpodarką durniu?"

A to on już rządzi? Od kiedy?

Teraz to Bronek kradnie dla kopary co się da, a w razie wpadki zwalą to na Dudę

Data: 2015-07-20 17:41:42
Autor: silvio balconetti
Am 20.07.2015 um 09:46 schrieb Lord z Cowshed:
Pytanie: w ilu mszach itp w tygodniu uczestniczą elekt Duda i technicza
Szydło?  "A co z godpodarką durniu?"

Lord z Cowshed
Kolego, niech sie modla i odpieprza od gospodarki. Ta sobie poradzi bez hunwejbinow, sorry, ajatollahow.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-07-21 08:50:35
Autor: Lord z Cowshed

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d14j5mFco49U2@mid.individual.net...
[...]

Problem w tym, że chcą sterować gospodarką za pomocą modlitw.

Lord z Cowshed

Data: 2015-07-21 02:39:25
Autor: szklanynocnik
Rozmodlony prezydent i premier
użytkownik Lord z Cowshed napisał:

Problem w tym, że chcą sterować gospodarką za pomocą modlitw.

Lord z Cowshed

A problem PO polega na tym, że myślą:
jak damy konioju to i wróblom coś skapnie.

Bogaci zawsze będą mówić: daj nam więcej pieniędzy, a my pójdziemy i wydamy je, a one potem spłyną w dół do reszty was, ale to nie działa i opinia publiczna zaczyna to rozumieć. https://pl.wikiquote.org/wiki/Warren_Buffett

Właściwie peło tak nie myśli, oni chcą chapnąć dla siebie ile się da:)
http://images.slideplayer.pl/2/816353/slides/slide_2.jpg

Rozmodlony prezydent i premier