Rozmowa Krzysztofa Skowrońskiego z gen. Sławomirem Petelickim o jednostce GROM-u

Data: 2012-07-02 08:10:15
Autor: mkarwan
Rozmowa Krzysztofa Skowrońskiego z gen. Sławomirem Petelickim o jednostce GROM-u
Data: 2012-07-02 17:56:31
Autor: Przemysław M.
Rozmowa Krzysztofa Skowrońskiego z gen. Sławomirem Petelickim o jednostce GROM-u
Dnia Mon, 2 Jul 2012 08:10:15 +0200, mkarwan napisał(a):

http://www.radiownet.pl/publikacje/rozmowa-krzysztofa-skowronskiego-z-gen-slawomirem-petelickim-o-jednostce-grom-u-- 2

Znasz już przyczyne śmierci generała? Twoim zdaniem może to być: mgła, hel,
brzoza, bomba baryczna?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-07-02 18:11:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:jssgb9$cm5$1dont-email.me...
[...]

Bilokacja?
Nie wiem, co to jest ale ładnie brzmi!

Data: 2012-07-02 16:18:51
Autor: Observatore
Ciekawe jak bedziecie spiewac, jak wam kogos bliskiego

...zamorduja.??

Ale beda smichy, chichy.

Data: 2012-07-02 20:38:56
Autor: Przemysław M.
Ciekawe jak bedziecie spiewac, jak wam kogos bliskiego
Dnia Mon, 2 Jul 2012 16:18:51 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

..zamorduja.??

Ale beda smichy, chichy.

Masz na myśli Smoleńsk? Zauważ, że w tej sprawie gardłuje wyłącznie PiS, a
własciwie klakierzy prezesa.

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2012-07-02 18:44:29
Autor: Observatore
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
Dnia Mon, 2 Jul 2012 16:18:51 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

> ..zamorduja.??

Masz na myśli Smoleńsk? Zauważ, że w tej sprawie gardłuje wyłącznie PiS, a
własciwie klakierzy prezesa.

a wy zauwazacie jaki jest temat watku? Kazdy temay wam sie z liderem partii opozycyjnej kojarzy, tak jak fanatykowi nazistowskiemu z Zydami?

Data: 2012-07-02 20:47:12
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 2 Jul 2012 18:44:29 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

O czym ty człowieku bredzisz? Niby kto są ci "wy"? Nacpałeś się czy co?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

 Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2012-07-02 19:00:58
Autor: Observatore
> [...]

> opozycyjnej kojarzy, tak jak fanatykowi nazistowskiemu z Zydami?

O czym ty człowieku bredzisz? Niby kto są ci "wy"? Nacpałeś się czy co?

nie wekslujcie i sami nie cpajcie, bo brednie wypisujecie coraz glupsze. --