Rozmowa Radosława Sikorskiego z Ambasador USA

Data: 2020-05-19 03:05:46
Autor: Bruno Brunowski
Rozmowa Radosława Sikorskiego z Ambasador USA
Właśnie trwa. Można oglądać tu:
https://twitter.com/sikorskiradek/status/1262684558920568832?s=20

--
Bruno

Data: 2020-05-19 13:12:46
Autor: z
W dniu 2020-05-19 o 12:05, Bruno Brunowski pisze:
Właśnie trwa. Można oglądać tu:
https://twitter.com/sikorskiradek/status/1262684558920568832?s=20

A w czyim imieniu on występuje?
I dlaczego się tak uzewnętrznia publicznie?

Jakiś pucz z USA szykują? ;-)

Data: 2020-05-19 04:16:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 19 maja 2020 13:12:49 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
> https://twitter.com/sikorskiradek/status/1262684558920568832?s=20

A w czyim imieniu on występuje?
I dlaczego się tak uzewnętrznia publicznie?

Pucz w świetle kamer (p.)

Za dużo Kurskiego oglądasz.

--
Bruno

Data: 2020-05-19 14:04:16
Autor: A. Filip
Rozmowa Radosława Sikorskiego z Ambasador USA ["Cud" na jaki PO/Sikorski zasługuje?]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]
> https://twitter.com/sikorskiradek/status/1262684558920568832?s=20

A w czyim imieniu on występuje?
I dlaczego się tak uzewnętrznia publicznie?

No to podaj inną interpretacje niż że pani ambasador stanęła twardo w
obronie obywatelki USA będącej żoną Sikorskiego. Poprzednio gdy
ambasador USA bronił Naczelnego Rabina Polski to bronił obywatela USA
po tym jak był na niego GW zamach (gołą ręką).

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-19 05:18:34
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 19 maja 2020 14:05:05 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

ambasador USA bronił Naczelnego Rabina Polski to bronił obywatela USA
po tym jak był na niego GW zamach (gołą ręką).

(p.-)

A nie mogłeś tak bez zmiany temu przyznać się, angielskiego nie znasz i rozmowy nie oglądałeś?

--
Bruno

Data: 2020-05-19 16:09:43
Autor: A. Filip
> [...]

(p.-)

A nie mogłeś tak bez zmiany temu przyznać się, angielskiego nie znasz

Ja znam przyjemniejsze sposoby tracenia czasu.
Jakby w tej rozmowie było coś ważnego to byś nachalnie to wciskał.
Nie wciskasz => znaczy dla ciebie "ważne" jest tylko to że ta rozmowa
się w ogóle odbyła, że Pani Ambasador z samego USA zechciała z jakimś
Radusiem Sikorskym w ogóle porozmawiać.

Tak jak to wciskasz to wygląda że Sikorski chce wysiudać Trzaskowskiego
z bycia kandydatem na prezydenta, co najmniej "sprawdza palcem
temperaturę wody" zanim do niej wskoczy.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-19 07:14:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 19 maja 2020 16:09:44 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> A nie mogłeś tak bez zmiany temu przyznać się, angielskiego nie znasz
> i rozmowy nie oglądałeś?

Ja znam przyjemniejsze sposoby tracenia czasu.

Szkoda, może byś się czegoś nauczył.

[...]

Języka nie znasz, z treścią się nie zapoznałeś, ale będziesz zawzięcie dyskutował. Pisior jak malowany.

--
Bruno

Data: 2020-05-19 16:24:34
Autor: A. Filip
> [...]

temperaturę wody" zanim do niej wskoczy.

Języka nie znasz, z treścią się nie zapoznałeś, ale będziesz zawzięcie

Ty jesteś typowym partaczem który nawet rzucenie zanęty POtrafi spierdolić?

Angielski znam.  Radusia też znam na tyle żeby się nie rwać wysłuchiwać
jego pierdolenia (ala "Czas dorżnąć watachy") bez przyzwoitej zanęty.
Ty zmienić Radusia w kogoś kogo warto wysłuchać choćby tylko po to żeby
opierdolić po prostu nie potrafisz.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-05-19 17:34:16
Autor: Runt
W dniu 2020-05-19 o 16:24, A. Filip pisze:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

/.../
Ty jesteś typowym partaczem który nawet rzucenie zanęty POtrafi spierdolić?

Angielski znam.

to, że używasz fak-ju nie oznacza że znasz! ;-)))

Radusia

jesteście z sobą takk blisko? ;-)))

też znam na tyle żeby się nie rwać wysłuchiwać
jego pierdolenia

Ooooo, zabrakło argumentów więc wulgaryzmy! ;-)))

(ala

Może i Ala ale -  a la się pisze ;-)))

"Czas dorżnąć watachy") bez przyzwoitej zanęty.

przyjdzie na to czas! ;-)))

Ty zmienić Radusia w kogoś kogo warto wysłuchać choćby tylko po to żeby
opierdolić po prostu nie potrafisz.

POważnie? Bruno nie POtrafi? A ty łajzo POtrafisz? Bijesz tylko pianę nie mając nic do POwiedzenia.

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-19 17:34:06
Autor: Runt
Rozmowa Radosława Sikorskiego z Ambasador USA
W dniu 2020-05-19 o 16:09, A. Filip pisze:
/.../
[...]

skoro nie wiesz o czym mówiono to po jaką cholerę pajacujesz?

Data: 2020-05-19 17:33:09
Autor: Runt
W dniu 2020-05-19 o 13:12, z pisze:
W dniu 2020-05-19 o 12:05, Bruno Brunowski pisze:
Właśnie trwa. Można oglądać tu:
https://twitter.com/sikorskiradek/status/1262684558920568832?s=20

A w czyim imieniu on występuje?

Przecież nie twoim. On ciebie wcale nie zna i znać nie chce! ;-))

I dlaczego się tak uzewnętrznia publicznie?

Bo potrafi, bo chce, bo co? Zabronisz mu?

Jakiś pucz z USA szykują? ;-)

Razem z Putinem ;-)))

Data: 2020-05-19 18:09:16
Autor: z
Rozmowa Radosława Sikorskiego z Ambasador USA
A Trumpem też pogada?

Nie? To może ciekawsze wyzwanie: Jahira ;-)

Rozmowa Radosława Sikorskiego z Ambasador USA