[Gazownia] Rozmowa z Janem Krupskim* i Józefem Uznańskim**

Data: 2009-12-21 21:43:13
Autor: Grzegorz Lipnicki
[Gazownia] Rozmowa z Janem Krupskim* i Józefem Uznańskim**
Data: 2009-12-21 22:42:40
Autor: adam
[Gazownia] Rozmowa z Janem Krupskim* i Józefem Uznańskim**
Z przyjemnością przeczytałem. Niewiele jest już osób, które pamiętają początki. Tym bardziej ciekawy to wywiad.
I nieodłączna (subiektywna) refleksja - kiedyś to były czasy!!
Adam

Data: 2009-12-22 08:34:02
Autor: Przemek

Użytkownik "adam" <adamw777@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgoq4m$9lt$1inews.gazeta.pl...
Z przyjemnością przeczytałem. Niewiele jest już osób, które pamiętają początki. Tym bardziej ciekawy to wywiad.
I nieodłączna (subiektywna) refleksja - kiedyś to były czasy!!
Adam
Zgadza się, fascynująca lektura.
polecam!

p.

Data: 2009-12-23 09:08:27
Autor: koszulka
Rozmowa z Janem Krupskim* i Józefem Uznańskim* *
dzięki!!!
to był wspaniały prezent świąteczny :)

[Gazownia] Rozmowa z Janem Krupskim* i Józefem Uznańskim**