Rozmowa z idiotą jest stratą czasu.

Data: 2011-09-29 08:28:32
Autor: Przemysław W
Rozmowa z idiotą jest stratą czasu.
Nie mam zamiaru rozmawiać z nikim w oparach absurdu - w ten sposób prezes PiS Jarosław Kaczyński odpowiedział na pytanie, dlaczego nie chce debaty zpremierem Donaldem Tuskiem. Dopytywany, czy to ostateczna decyzja, stwierdził, że tak.

Kaczyński zapytany w programie TVN24 "Rozmowa Rymanowskiego", dlaczego nie chce spotkać się twarzą w twarz z Tuskiem, odparł: - Panie redaktorze, z panem przy wszystkich żartach i tych pańskich - nazwijmy to - zachowaniach ofensywnych, tak bym to określił, jednak merytorycznie rozmawiamy. Z Donaldem Tuskiem rozmawiałbym na temat straszenia go pistoletem przed dwudziestu laty - w jego mniemaniu, bo ja go nigdy nie straszyłem - albo też na temat aresztowania autostrad, bo to jest z jego przemówienia, fragmenty, cytaty.

- Otóż to są opary absurdu. Ja nie mam zamiaru rozmawiać z nikim w oparach absurdu - stwierdził szef PiS.

Dopytywany, czy nie zaproponuje Tuskowi debaty w ostatnim tygodniu kampanii i czy to definitywna decyzja, potwierdził. - Tak, to jest definitywna decyzja - powiedział Kaczyński.

Szef PiS pytany był także, z którym ugrupowaniem jego partia mogłaby wejść w koalicję, jeśli wygrałaby wybory; na uwagę, że z deklaracji innych sił politycznych w Polsce wynika, że nie za bardzo "lgną" one do koalicji z PiS, Kaczyński odpowiedział, że "
PiS jest niewątpliwie partią bardzo poważną, a nie wszyscy w parlamencie są tacy
Jarosław KaczyńskiPiS jest niewątpliwie partią bardzo poważną, a nie wszyscy w parlamencie są tacy bardzo poważni. (...) Niewątpliwie jesteśmy najpoważniejsi".

Prezes PiS dodał także, że o możliwych koalicjach zwykle rozmawia się po wyborach. - I wtedy różnie bywa - stwierdził. Zastrzegł jednocześnie, że nie jest możliwa koalicja PiS z SLD. - Na pewno nie z SLD, bo to w ogóle o tym nie ma mowy - oświadczył.

Pytany o możliwość koalicji z PSL, Kaczyński powiedział, że "świat jest skomplikowany,historia się różnie toczy". - Przede wszystkim możliwe jest to, że wygramy sami - stwierdził dopytywany o możliwość koalicji z ludowcami.

Kaczyński pytany był też, czy za cenę tego, by pozbawić władzy Donalda Tuska, oddałby tekę premiera szefowi PSL Waldemarowi Pawlakowi. - Nie, z tego względu, że ktoś kto w tej sytuacji dostaje tekę premiera, po prostu ma wszystko w ręku, a nam może powiedzieć "dziękuję bardzo" - powiedział szef PiS.

Na pytanie, kto będzie chciał koalicji z PiS, skoro w ręku premiera będzie wszystko, powiedział: - Nie, (...) bo to jest zupełnie inna sytuacja. Pan Pawlak, można powiedzieć, należy do nurtu innego niż my i może też łatwo się porozumieć jako premier z innymi, którzy - być może - bardzo by się obawiali naszego rządu i wobec tego byli gotowi na premiera Pawlaka, tylko żeby nie było naszych ministrów i rządu przez nas popieranego.

- Krótko mówiąc, to jest koncepcja zbyt ryzykowna, poza tym były też jeszcze inne względy, nie chcę w tej chwili do tego wracać, ale są też merytoryczne różnice między nami a panem premierem Pawlakiem - powiedział prezes PiS.

Według Kaczyńskiego, "jeden warunek jest pewien". -
My na pewno nie chcemy władzy dla władzy. Chcemy realizować program, który mamy
Jarosław KaczyńskiMy na pewno nie chcemy władzy dla władzy. Chcemy realizować program, który mamy - oświadczył. Na uwagę, iż niektórzy twierdzą, iż PiS nie chce wygrać wyborów, Kaczyński stwierdził, że "to już jest całkowita nieprawda". - To jest jedna z bajek przeciwko nam wymyślona - stwierdził.

- Chcemy wygrać, chcemy rządzić, ale chcemy zrealizować program, który w Polsce coś zmieni. Bo naprawdę w naszym kraju trzeba wiele zmienić, żeby mogło być dobrze i żeby ten nasz potencjał (...) został wykorzystany - powiedział Kaczyński.

Na pytanie, czy Donald Tusk jest jego wrogiem czy przeciwnikiem politycznym, szef PiS odparł, że przeciwnikiem politycznym.

- Ale jest jednocześnie człowiekiem, który bardzo zepsuł polską scenę polityczną, który wprowadził w niej reguły takie, które dzisiaj promują Palikota. I to jest jego straszliwy grzech i polska historia mu tego nie zapomni. Tak jak i nie zapomni mu tego skrajnie nieudolnego rządzenia - powiedział szef PiS.

Na uwagę, że Janusz Palikot jest obecnie "największym przeciwnikiem Donalda Tusk i pisze o nim w swej książce per 'cyniczny morderca polityczny'", Kaczyński odparł: - Ale to nie zmienia faktu, że - już nie mówiąc o różnych plotkach, bo plotek nie będę powtarzał (...), że bez kogoś takiego, jak Donald Tusk, byłby sobie w Lublinie taki przedsiębiorca, no który miał skądinąd różne problemy z prawem, jak pan Palikot - i to tyle.

Zapytany, czy boi się wejścia ugrupowania Palikota do Sejmu, szef PiS stwierdził, że "byłoby to bardzo, bardzo poważne osłabienie naszego parlamentu i bardzo poważne obniżenie, i tak niestety niskiego, poziomu naszego życia publicznego".

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kaczynski-wyjasnil-dlaczego-nie-chce-debaty-z-Tuskiem,wid,13839492,wiadomosc.html

Przemek

--

"Nie pierwszy raz też służby IV RP próbowały zarzucić sieć na młodego Wałęsę. Jesienią 2007 r. agent Tomasz Kaczmarek z CBA (dziś kandydat PiS w wyborach do Sejmu) skorumpował posłankę PO Beatę Sawicką. W trakcie jej rozpracowywania nalegał na to, by próbowała wciągnąć do swoich interesów innych polityków Platformy."

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75478,10323873,Polowanie_na_mlodego_Walese.html#ixzz1YZ5ckPyk

Data: 2011-09-29 08:47:00
Autor: A. Filip
Warzywny: Rozmowa z idiotą jest stratą czasu.
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> pisze:
[...]

A z tobą ktoś rozmawia/traci czas? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Bezczynny mózg jest warsztatem diabła.

Data: 2011-09-29 13:33:03
Autor: Grzegorz Z.
Rozmowa z idiotą jest stratą czasu.
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-09-29 09:21:11
Autor: Ronald Kuczek
Rozmowa z idiotą jest stratą czasu.
On 09/29/2011 08:28 AM, Przemysław W wrote:
[...]

Rozumiem wolność słowa, ale dlaczego od razu premiera Tuska określasz mianem idioty ?

RK

Data: 2011-09-29 13:34:09
Autor: Grzegorz Z.
Ronald Kuczek napisał:

On 09/29/2011 08:28 AM, Przemysław W wrote:
[...]

Rozumiem wolność słowa, ale dlaczego od razu premiera Tuska określasz mianem idioty ?

Przeczytałem tekst trzy razy i nie widzę by pan Kawecki nazwał Pana
Premiera idiotą.

Data: 2011-09-29 15:05:04
Autor: Przemysław W
Rozmowa z idiotą jest stratą czasu.
Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał

Rozumiem wolność słowa, ale dlaczego od razu premiera Tuska określasz mianem idioty ?

Z czego (błędnie) wnioskujesz, że mianem idioty nazwałem premiera Tuska?

Przemek

Data: 2011-09-29 09:34:06
Autor: Zahir

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6136k$p9v$1news.onet.pl...
[...]

Bardzo dobrze. Bo o czym z taką miernotą miałby dyskutować Donald Tusk?

--
Zahir

Data: 2011-09-29 10:06:01
Autor: lupa-honda
> [...]

> stwierdził, że tak.

Bardzo dobrze. Bo o czym z taką miernotą miałby dyskutować Donald Tusk?

******************************

Pan premier mógłby np.negocjować lepszą celę dla siebie i oprychów z szajki nierządu we Wronkach. Mógłby przedyskutować tezy łgarstw które zaserwuje Trybunałowi Stanu. Wreszcie mógłby odsłonić kulisy zbrodni smoleńskiej.Taki występ zjednałby mu stronników w UB,WSI,GRU i kilku innych zaprzyjaźnionych organizacjach wpływu.

Data: 2011-09-29 16:05:11
Autor: stevep
Dnia 29-09-2011 o 09:34:06 Zahir <zahir@desert.is> napisał(a):

[...]

I taki debil oskarża kogoś o białą flagę, gdy sam ma pełne portki i  ucieka, gdzie pieprz rośnie przed debatą?

--
stevep

Data: 2011-09-29 16:46:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v2kpextlv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie jest debilem. To jest zimna kalkulacja. Po cóż ma bezrozumnie tracić punkty na debacie z Tuskiem, na której niewątpliwie by poległ.

Data: 2011-09-29 10:45:41
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Nie wiem, jak to z pistolecikiem było, ale "aresztowanie autostrady" miało miejsce i jest to najprawdziwsza prawda.
"Aresztowanie autostrady" jest to malownicze określenie, ale oddaje istotę rzeczy.

Jak tylko PiS dorwał się do władzy zerwał umowę z Kulczykiem dotyczącą budowy autostrady A2. Kulczyk był solą w oku prezesa.
Po długich przepychankach, bez rozgłosu PiS zgodził się na budowę autostrady przez Kulczyka.  Podpisał nową umowę i to za 365,75 mln euro więcej.

I co wy na to?

Rozmowa z idiotą jest stratą czasu.