Rozmowa z idiotą jest stratą czasu.

Data: 2011-09-29 09:34:06
Autor: Zahir
Rozmowa z idiotą jest stratą czasu.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6136k$p9v$1news.onet.pl...
Nie mam zamiaru rozmawiać z nikim w oparach absurdu - w ten sposób prezes PiS Jarosław Kaczyński odpowiedział na pytanie, dlaczego nie chce debaty zpremierem Donaldem Tuskiem. Dopytywany, czy to ostateczna decyzja, stwierdził, że tak.

Bardzo dobrze. Bo o czym z taką miernotą miałby dyskutować Donald Tusk?

--
Zahir

Data: 2011-09-29 10:06:01
Autor: lupa-honda
> [...]

> stwierdził, że tak.

Bardzo dobrze. Bo o czym z taką miernotą miałby dyskutować Donald Tusk?

******************************

Pan premier mógłby np.negocjować lepszą celę dla siebie i oprychów z szajki nierządu we Wronkach. Mógłby przedyskutować tezy łgarstw które zaserwuje Trybunałowi Stanu. Wreszcie mógłby odsłonić kulisy zbrodni smoleńskiej.Taki występ zjednałby mu stronników w UB,WSI,GRU i kilku innych zaprzyjaźnionych organizacjach wpływu.

Data: 2011-09-29 16:05:11
Autor: stevep
Dnia 29-09-2011 o 09:34:06 Zahir <zahir@desert.is> napisał(a):

[...]

I taki debil oskarża kogoś o białą flagę, gdy sam ma pełne portki i  ucieka, gdzie pieprz rośnie przed debatą?

--
stevep

Data: 2011-09-29 16:46:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v2kpextlv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie jest debilem. To jest zimna kalkulacja. Po cóż ma bezrozumnie tracić punkty na debacie z Tuskiem, na której niewątpliwie by poległ.

Rozmowa z idiotą jest stratą czasu.