Rozmowa z idiotą jest stratą czasu.

Data: 2011-09-29 10:45:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Rozmowa z idiotą jest stratą czasu.

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j6136k$p9v$1news.onet.pl...
Kaczyński zapytany w programie TVN24 "Rozmowa Rymanowskiego", dlaczego nie chce spotkać się twarzą w twarz z Tuskiem, odparł: - Panie redaktorze, z panem przy wszystkich żartach i tych pańskich - nazwijmy to - zachowaniach ofensywnych, tak bym to określił, jednak merytorycznie rozmawiamy. Z Donaldem Tuskiem rozmawiałbym na temat straszenia go pistoletem przed dwudziestu laty - w jego mniemaniu, bo ja go nigdy nie straszyłem - albo też na temat aresztowania autostrad, bo to jest z jego przemówienia, fragmenty, cytaty.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Kaczynski-wyjasnil-dlaczego-nie-chce-debaty-z-Tuskiem,wid,13839492,wiadomosc.html

Nie wiem, jak to z pistolecikiem było, ale "aresztowanie autostrady" miało miejsce i jest to najprawdziwsza prawda.
"Aresztowanie autostrady" jest to malownicze określenie, ale oddaje istotę rzeczy.

Jak tylko PiS dorwał się do władzy zerwał umowę z Kulczykiem dotyczącą budowy autostrady A2. Kulczyk był solą w oku prezesa.
Po długich przepychankach, bez rozgłosu PiS zgodził się na budowę autostrady przez Kulczyka.  Podpisał nową umowę i to za 365,75 mln euro więcej.

I co wy na to?

Rozmowa z idiotą jest stratą czasu.