Rozmowa z księdzem o pieniądzach...

Data: 2009-06-20 01:11:54
Autor: Tzva Adonai
Rozmowa z księdzem o pieniądzach...
Ale to ksiądz biskup zakazał pewnym zakonnikom produkcji piwa. Ponoć
dlatego, że produkcja była nieopłacalna.

- Nie wypada, by zakonnicy produkowali piwo, które w dodatku nazywało
się "Klasztorne". W dodatku byli ze 2 mln zł do tyłu. Uprosili mnie,
żebym im pozwolił jeszcze trochę sprzedać, to się odkują. Szybko mieli
już 5 mln zł długów. Gdyby mnie zaraz posłuchali, wyszliby na tym
lepiej.

Czyli pieniądze nie są grzeszne?

- Oczywiście, że nie. Wynalazek koła można wykorzystać do produkcji i
ambulansu, i czołgu. Tak samo jest z pieniędzmi.

http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,94425,6719438,Czy_bogaty_wejdzie_do_Krolestwa_Niebieskiego_.html?as=2&ias=4&startsz=x

Data: 2009-06-20 11:54:15
Autor: konserwator
Rozmowa z księdzem o pieniądzach...

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:26db0809-9908-48ab-91c1-d8e4fe9b6ceft11g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

a co na to wielce szanowni rabini i cadykowie?
warzenie piwa jest grzechem wg talmudum czy nie?

Data: 2009-06-20 03:13:26
Autor: Tzva Adonai
On 20 Cze, 11:54, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:

a co na to wielce szanowni rabini i cadykowie?

Rabini nie składają ślubów ubóstwa na cześć Nazarejczyka...

Data: 2009-06-20 12:14:28
Autor: raff
Rozmowa z księdzem o pieniądzach.. .
a co na to wielce szanowni rabini i cadykowie?

Rabini nie składają ślubów ubóstwa na cześć Nazarejczyka...

Kupa, jak tam ceny zlota ?

R.

Data: 2009-06-21 07:27:39
Autor: konserwator

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h1icq5$s9n$1news.onet.pl...
a co na to wielce szanowni rabini i cadykowie?

Rabini nie składają ślubów ubóstwa na cześć Nazarejczyka...

Kupa, jak tam ceny zlota ?

tego wyrywanego z dziasel?

Data: 2009-06-21 07:27:11
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:6f324298-81be-42bc-a8ba-c885de90ed8fo30g2000vbc.googlegroups.com...
On 20 Cze, 11:54, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:

a co na to wielce szanowni rabini i cadykowie?

Rabini nie składają ślubów ubóstwa na cześć Nazarejczyka...

to jak ksieza katoliccy...
a boukun ostrzegal!

Rozmowa z księdzem o pieniądzach...