[OT] Rozmowa z kumplem o awarii jego moto.

Data: 2009-09-24 13:22:04
Autor: Miecio
[OT] Rozmowa z kumplem o awarii jego moto.
Jako, że kumpel z biura obok od kilku miesięcy słyszał podczas jazdy dźwięki które go niepokoiły zapytałem jak się mają sprawy z naprawą moto:
ON: Byłem wczoraj u Olka (Olek Motocykle B-B)
JA: I jak? Wszystko z motorem ok?
ON: Tak! Dobrze, że tam pojechałem, bo wreszcie jest bloga cisza i już nic nie stuka.
JA: A co wymieniłeś? Napęd?
ON: Nie, kupiłem nowy kask i nie słyszę tych cholernych stuków puków. :)

Dobry kask, zatyczki do uszu rozwiążą wiele problemów z moto :)

[OT] Rozmowa z kumplem o awarii jego moto.