Rozmowa z prof. Geremkiem - 1993...

Data: 2010-04-22 22:19:46
Autor: polak
Rozmowa z prof. Geremkiem - 1993...
16.VII.1993 - rozmowa Andrzeja Tadeusza Kijowskiego z Bronisławem
Geremkiem w Nowej Telewizji Warszawa.

***

"Polityka nie jest źródłem moich zarobków, nigdy nie była i nie
będzie" - prof. Geremek.

Część 1 : http://www.youtube.com/watch?v=q5GYRN3tMOA
Część 2 : http://www.youtube.com/watch?v=fiLPpjo1SuU
Część 3 : http://www.youtube.com/watch?v=fodDw2GnIEE

[...]