Rozmowy Polaków przy stole

Data: 2012-12-09 17:36:20
Autor: boukun
Rozmowy Polaków przy stole
Jak co tydzień, była u nas dzisiaj teściowa na niedzielnym obiadku. I jak co tydzień, rozwinęła się ciekawa rozmowa. Rozmawialiśmy na temat coraz większego ubóstwa w Polsce, że ludzie coraz mniej kupują i w ym roku będą mieli skromniejsze święta jak wcześniej, o życiu Polaków na lichwiarski kredyt. Teściowa mówi w pewnym momencie, czy słyszeliśmy, że Komorowski wypłacił swoim ludziom w kancelarii po kilkanaście tysięcy premii, a przed świętami im dodatkowe premie wypłaci. Żona na to, że napisze list do Komorowskiego, że słyszała, iż on dobrze ludziom płaci i chce się u niego zatrudnić. Ja wtrącam, że tam tylko Żydów przyjmują. Żona odpowiada, że napisze mu, że ma pochodzenie żydowskie, a jak potrzeba, to go nie ma....
W międzyczasie gdzieś wspomniałem o Brunonie K., że szkoda, iż nie udało ... .... porządku...

boukun

Data: 2012-12-10 21:08:51
Autor: Trybun
Rozmowy Polaków przy stole
W dniu 2012-12-09 17:36, boukun pisze:

W międzyczasie gdzieś wspomniałem o Brunonie K., że szkoda, iż nie udało ... ... porządku...

boukun

A co się niby miało udać?

Rozmowy Polaków przy stole