Rozmowy bez ograniczen + 2gb

Data: 2012-06-15 11:58:42
Autor: Polakko
Rozmowy bez ograniczen + 2gb
Hej

Gdzie proponujecie przeniesc numer firmowy aby miec usluge nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci + 2gb na internet?

Interesuje mnie umowa bez telefonu najlepiej na 12 miesiecy

Zdaje sie play ma najtaniej , ale mam wrazenie, ze polaczenia w tej sieci maja najgorsza jakosc przekazywanego dzwieku

Pozdrawiam

Data: 2012-06-15 22:26:21
Autor: Tomek
Rozmowy bez ograniczen + 2gb

Użytkownik "Polakko" <trempes@by.o_n_e.t.pl> napisał:

Zdaje sie play ma najtaniej , ale mam wrazenie, ze polaczenia w tej sieci maja najgorsza jakosc przekazywanego dzwieku

Ma najtaniej i złe wrażenie.

Data: 2012-06-16 13:45:10
Autor: tl
Rozmowy bez ograniczen + 2gb
W dniu 2012-06-15 11:58, Polakko pisze:
[...]

Nie mam takich doznań w playu, natomiast mam takie wspomnienia z Ery, sprzed trzech lat.

Data: 2012-06-18 14:16:12
Autor: Amir
Rozmowy bez ograniczen + 2gb

Zdaje sie play ma najtaniej , ale mam wrazenie, ze polaczenia w tej sieci
maja najgorsza jakosc przekazywanego dzwieku

Nie mam takich doznań w playu, natomiast mam takie wspomnienia z Ery, sprzed trzech lat.

Do play-a trzeba mieć cierpliwość :) z reklamacjami cięzko u nich, ale da się wywalczyć
nawet ostatnio przysłali mi play station move gratis, dla dziecka jak znalazł zabawka
i nawet nie było ukrytych w umowie opłat.

co do jakości rozmów to faktycznie też mam wrażenie,  ze w Erze/Tmobile były lepszej jakości

pozdrawiam
AT

Rozmowy bez ograniczen + 2gb