Rozmowy mafiozów

Data: 2014-06-23 11:41:26
Autor: Fritz
Rozmowy mafiozów
JK: Ja nie jestem prawnikiem, ale z punktu widzenia procesowego to ja jestem ciekawy jaką on teraz linię obrony przyjmie? (...) bardzo ciężko jest coś wymyślić, kurde, zapomniał może powiedzieć, kur..., najwyżej, przynieść zaświadczenie lekarskie, że cierpi na ataki (...).
PG: Szkoda, kurde, bo straciliśmy ważnego zawodnika na jakiś czas przynajmniej.
JK: On głupi nie jest. Sobie jakoś w życiu poradzi. Szkoda.
PG: Szkoda, ładnie rósł. (...) Tak z drugiej strony, dobrze mu grzało to ministerstwo. Przegryzł się dobrze. Zaczął funkcjonować nadspodziewanie.

Rozmowy mafiozów