Rozmowy telefoniczne podro¿a³y

Data: 2013-11-27 23:56:55
Autor: Lisciasty
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
Ociec gawêdzi³ sobie stoj±c na czerwonym przed skrzy¿owaniem,
zosta³ wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo co¶ :>

L.

Data: 2013-11-28 09:10:29
Autor: Marcin N
W dniu 2013-11-28 08:56, Lisciasty pisze:
Ociec gawêdzi³ sobie stoj±c na czerwonym przed skrzy¿owaniem,
zosta³ wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo co¶ :>

Pewnie nie mia³ naliczania sekundowego.

--
MN

Data: 2013-11-28 09:10:48
Autor: Czes³aw Wi¶niak
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
Ociec gawêdzi³ sobie stoj±c na czerwonym przed skrzy¿owaniem,
zosta³ wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo co¶ :>

Dziki kraj :)

Data: 2013-11-28 12:24:31
Autor: Robert Rędziak
Rozmowy telefoniczne podrożały
On Thu, 28 Nov 2013 09:10:48 +0100, Czes³aw Wi¶niak
<czewi@nima.pl> wrote:
Ociec gawêdzi³ sobie stoj±c na czerwonym przed skrzy¿owaniem,
zosta³ wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo co¶ :>

Dziki kraj :)

 W cywilizowanych za recydywê kosz± prawko na trzy miesi±ce ;)

 RR.
robert rêdziak  e36/5 323ti  na-6  mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2013-11-28 12:42:30
Autor: AZ
On 2013-11-28, Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> wrote:

Dziki kraj :)

 W cywilizowanych za recydywÄ™ koszÄ… prawko na trzy miesiÄ…ce ;)

Ladna mi cywilizacja gdzie nie mozna uzywac zdobyczy cywilizacji! ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-28 13:46:20
Autor: J.F
Rozmowy telefoniczne podrożały
Użytkownik "AZ"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
On 2013-11-28, Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> wrote:
Dziki kraj :)
 W cywilizowanych za recydywÄ™ koszÄ… prawko na trzy miesiÄ…ce ;)

Ladna mi cywilizacja gdzie nie mozna uzywac zdobyczy cywilizacji! ;-)

Alez mozna. Tylko trzeba kolejna zdobycz - zestaw wolnoreczny :-)

J.

Data: 2013-11-30 11:41:41
Autor: anacron
W dniu 28.11.2013 13:46, J.F pisze:
Alez mozna. Tylko trzeba kolejna zdobycz - zestaw wolnoreczny :-)

A jakież to ma znaczenie, skoro amerykanie udowodnili, że kierowca
rozprasza się identycznie rozmawiając przez telefon jak z teściową
siedzÄ…ca na tylnym siedzeniu. Tak wiem, kwestia wolnej reki, ale tak
szczerze takie to ważne? Trzymać telefonu w ręku nie mogę, ale kubek z
kawą już tak.

--
anacron

Data: 2013-11-28 14:03:38
Autor: Robert Rędziak
Rozmowy telefoniczne podrożały
On Thu, 28 Nov 2013 12:42:30 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

 W cywilizowanych za recydywê kosz± prawko na trzy miesi±ce ;)

Ladna mi cywilizacja gdzie nie mozna uzywac zdobyczy cywilizacji! ;-)

 Nie mo¿na jeszcze paru innych rzeczy, ale dziêki temu miejsce
 wygl±da na niez³e do zamieszkania. Jeszcze 5 lat temu powa¿nie
 rozwa¿a³bym migracjê.

Data: 2013-11-28 10:10:55
Autor: Wiwo
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y

U¿ytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:d7eac664-a8fc-4b4b-a63e-3f539120fb4agooglegroups.com...
Ociec gawêdzi³ sobie stoj±c na czerwonym przed skrzy¿owaniem,
zosta³ wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo co¶ :>

Drogo? IMHO 200z³ i 5 pkt. za ma³o...

Wiwo

Data: 2013-11-28 10:13:17
Autor: J.F
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
U¿ytkownik "Lisciasty"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
Ociec gawêdzi³ sobie stoj±c na czerwonym przed skrzy¿owaniem,
zosta³ wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo co¶ :>

A czemu sie dal oskubac ?
Przeciez zabrania sie w czasie jazdy, a nie w czasie stania :-)

P.S. Sluchaweczka na kablu 10 zl, sluchaweczka BT 40zl, ale nie, ludzie beda narzekali ze drogie mandaty :-)

PPS. Sluchaweczki niewiele daja, bo najgorsza jest obsluga telefonu :-)

J.

Data: 2013-11-28 01:24:57
Autor: Lisciasty
On Thursday, November 28, 2013 10:13:17 AM UTC+1, J.F wrote:
Przeciez zabrania sie w czasie jazdy, a nie w czasie stania :-)

Chyba samochód jest w ruchu skoro jest na pasie ale stoi?
Nie znam definicji ale tak by na zdrowy rozs±dek dzia³a³o :>

P.S. Sluchaweczka na kablu 10 zl, sluchaweczka BT 40zl, ale nie, ludzie beda narzekali ze drogie mandaty :-)

Eetam, ma wypasiony zestaw g³o¶nomówi±cy z blututem, cholera wie
dlaczego akurat gada³ trzymaj±c w ³apie.
Nie wnika³em, ¿eby nie dra¿niæ ;)

L.

Data: 2013-11-28 13:26:07
Autor: AL
On 2013-11-28 10:24, Lisciasty wrote:
[...]

wystarczy ze cos mial wylaczone - od strony telefonu lub zestawu glosnomowiacego.
Czasami sie lapie na tym, ze BT w telefonie jest wylaczony, zadzwoni telefon i nie szukam/wnikam, dlaczego automatycznie nie przelaczylo na zestaw  w aucie, tylko odbieram.
Potem nawet nie wnikam dlaczego sie nie polaczyl - brak na to czasu i zazwyczaj krotka trasa w miescie z p.A do B.  Wiec rozumiem Twego tate :)

Przed dluzsza trasa natomiast sprawdzam, czy telefon podlaczony - dodatkowo czesto tez telefon laduje na podstawce (gdy dod. wlaczam janosika :)

Natomiast za mandat za rozmowe stojac na czerwonym swietle uwazam za szczyt swinstwa ze strony 'strozow prawa'. Mogli przynajmniej poczekac jak ruszy - i jesli dalej ma sluchawke przy uchu, to bylby przynajmniej uzasadniony pretekst.

Data: 2013-11-28 05:51:17
Autor: Lisciasty
On Thursday, November 28, 2013 1:26:07 PM UTC+1, AL wrote:

[...]

Tu mo¿na dyskutowaæ i gdybaæ, bo nagminnym problemem s± np. debile
nie zwracaj±cy uwagi na kolor ¶wiat³a, zapychacze skrzy¿owañ itp,
przy których taki przypadek jak pogawêdki w korku to ma³e miki
i anga¿owanie si³ i ¶rodków na ich têpienie to marnotrawstwo.
Ale to nie zmieni faktu, ¿e pogaduszki s± karalne :>

L.

Data: 2013-11-28 14:44:08
Autor: Krzysztof 45
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
W dniu 2013-11-28 13:26, AL pisze:
...] Wiec rozumiem Twego tate :)

Masz racje.

Natomiast za mandat za rozmowe stojac na czerwonym swietle uwazam za
 szczyt swinstwa ze strony 'strozow prawa'. Mogli przynajmniej
poczekac jak ruszy -

Niby tak. Ale to nie rzadko¶æ ¿e taki gadaj±cy przy zmianie ¶wiate³ z
czerwonego na zielone, albo jest zagapiony rozmow± i nie widzi zmiany,
albo przek³ada telefon z reki do reki i zaczyna szukaæ biegów, a w tym
czasie mija pó³ cyklu zielonego i wyj± klaksony.
Wiêc s± dwie strony medalu.

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

-- -
Ta wiadomo¶æ e-mail jest wolna od wirusów i z³o¶liwego oprogramowania, poniewa¿ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2013-11-28 13:45:36
Autor: robot
W dniu 2013-11-28 10:24, Lisciasty pisze:

Przeciez zabrania sie w czasie jazdy, a nie w czasie stania :-)

Chyba samochód jest w ruchu skoro jest na pasie ale stoi?
Nie znam definicji ale tak by na zdrowy rozs±dek dzia³a³o :>

Nie wiem czy taki zdrowy...

--
pozdro

Data: 2013-11-28 11:26:12
Autor: masti
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
Dnia pięknego Thu, 28 Nov 2013 10:13:17 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

Użytkownik "Lisciasty"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
Ociec gawędził sobie stojąc na czerwonym przed skrzyżowaniem, został
wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo coÅ› :>

A czemu sie dal oskubac ?
Przeciez zabrania sie w czasie jazdy, a nie w czasie stania :-)

na czerwonym nadal jest "w ruchu" :)

P.S. Sluchaweczka na kablu 10 zl, sluchaweczka BT 40zl, ale nie, ludzie
beda narzekali ze drogie mandaty :-)

dokładnie tak

PPS. Sluchaweczki niewiele daja, bo najgorsza jest obsluga telefonu :-)

ale spełniaja wymogi przepisu :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-11-28 06:00:00
Autor: WS
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
W dniu czwartek, 28 listopada 2013 12:26:12 UTC+1 u¿ytkownik masti napisa³:
Dnia piêknego Thu, 28 Nov 2013 10:13:17 +0100 osobnik zwany J.F napisa³:

> U¿ytkownik "Lisciasty"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

> Przeciez zabrania sie w czasie jazdy, a nie w czasie stania :-)

na czerwonym nadal jest "w ruchu" :)

nie bardzo - wd PORD stoi ;)

art 2. 29)  zatrzymanie pojazdu - unieruchomienie pojazdu niewynikaj±ce z warunków lub
     przepisów ruchu drogowego, trwaj±ce nie d³uzej niz 1 minutê, oraz kazde
     unieruchomienie pojazdu wynikaj±ce z tychwarunków lub przepisów

 WS

Data: 2013-11-28 12:38:33
Autor: J.F
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
Użytkownik "masti"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

Ale nie jest zabronione "w ruchu", tylko w jezdzie :-)

P.S. Sluchaweczka na kablu 10 zl, sluchaweczka BT 40zl, ale nie, ludzie
beda narzekali ze drogie mandaty :-)
dokładnie tak

Cii, sam rozmawiam. Malo rozmawiam, a te sluchawki niewygodne, nigdy ich nie ma pod reka :-)

PPS. Sluchaweczki niewiele daja, bo najgorsza jest obsluga telefonu :-)
ale spełniaja wymogi przepisu :)

No fakt, sms mozna pisac, jesli tylko sluchawka i mikrofon nie wymagaja trzymania w reku :-)

J.

Data: 2013-11-28 13:51:53
Autor: misiek
[...]

po prostu wzial udzial w akcji splacania gigantycznych dlugow zaciagnietych przez rothfelda...  a ze rothfeld spierdolil a dlugi zoostaly - no coz...
:)

Data: 2013-11-28 13:50:56
Autor: AZ
On 2013-11-28, misiek <danton1969@go3.pl> wrote:

po prostu wzial udzial w akcji splacania gigantycznych dlugow zaciagnietych przez rothfelda...  a ze rothfeld spierdolil a dlugi zoostaly - no coz...
:)
Co sie czepiasz! Wykonal misje, spelnienie i te sprawy i poszedl robic dobro
gdzie indziej ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-28 15:57:22
Autor: Czes³aw Wi¶niak
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
po prostu wzial udzial w akcji splacania gigantycznych dlugow zaciagnietych przez rothfelda...  a ze rothfeld spierdolil a dlugi zoostaly - no coz...

To my w ogole cos sp³acamy ?:)

Data: 2013-11-28 17:07:14
Autor: J.F
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
U¿ytkownik "Czes³aw Wi¶niak"  napisa³ w wiadomo¶ci
po prostu wzial udzial w akcji splacania gigantycznych dlugow zaciagnietych przez rothfelda...  a ze rothfeld spierdolil a dlugi zoostaly - no coz...

To my w ogole cos sp³acamy ?:)

Zalezy jak liczyc.
Caly czas splacamy, z procentem, dlatego nam pozyczaja.

Tylko ze aby splacic jednych, to pozyczamy od drugich jeszcze wiecej.
No i zadluzenie rosnie.

Tak nawiasem mowiac to pare lat temu roczny deficyt byl prawie taki jak "koszt obslugi zadluzenia".
Czyli gdybysmy nie zyli ponad stan przez poprzednie lata, to mielibysmy budzet domkniety.

No ale ostatnio roczny deficyt sie powiekszyl, i jest naprawde duzy.

J.

Data: 2013-11-28 18:26:51
Autor: misiek
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y

U¿ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:52976a34$0$2300$65785112news.neostrada.pl...
[...]

biorac pod uwage ze rothfeld zadluzyl na na POL BLN pln - to faktycznie jestes az nazbyt delikatny w ocenie ;)

Data: 2013-11-28 18:35:58
Autor: J.F
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
U¿ytkownik "misiek"  napisa³ w wiadomoœci grup dyskusyjnych:l77v5e$moo$1@mx1.internetia.pl...
[...]

To nie on nas tak zadluzyl - zadluzali nas wszyscy od 1970.
Za jego kadencji moglo przybyc troche ponad 100+mld, ale te pol banki zbierali solidarnie wszyscy.
Nie bylo od 1990 roku aby rzad nie wydawal wiecej niz otrzymywal.

J.

Data: 2013-11-28 21:16:02
Autor: misiek
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y

U¿ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomoœci news:52977f00$0$2300$65785112news.neostrada.pl...
[...]

nie kochanienki - od 2007 zdluzyl nas tyle co wszystkie poprzednie rzady rzem wziete po 90 roku - moge Ci poszukac statystyki ale mi sie nie chce...

zadluzali wszyscy - ale zalezy co robili za pozyczona kase = pseudoinwestycje 5 razy przepacone czy pakowali w przemysl i inwestycje logiczne...

Data: 2013-11-29 11:14:12
Autor: J.F
[...]

nie kochanienki - od 2007 zdluzyl nas tyle co wszystkie poprzednie rzady razem wziete po 90 roku - moge Ci poszukac statystyki ale mi sie nie chce...

Poszukaj.
Pewnie mylisz dwie rzeczy - zadluzenie Panstwa/rzadu, z zadluzeniem wszystkich w panstwie.

Zadluzenie Polski jest znane, publikowane, co roku powieksza sie o deficyt - ktory byl jak wyzej.

A jesli do tego doliczysz zadluzenie ludzi, albo np zadluzenie firm, ktorych wlasicielami sa osoby/firmy zagraniczne, to ci glupota wyjdze..

zadluzali wszyscy - ale zalezy co robili za pozyczona kase = pseudoinwestycje 5 razy przepacone czy pakowali w przemysl i inwestycje logiczne...

Od transformacji panstwo nie inwestuje w przemysl. Czy tam prawie nie inwestuje.
Teraz to moze zainwestowac w autostrade, aby ja uczynic platna :-(

J.

Data: 2013-11-29 03:49:13
Autor: kogutek444
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
W dniu pi±tek, 29 listopada 2013 11:14:12 UTC+1 u¿ytkownik J.F napisa³:
U�ytkownik "misiek"  napisa� w wiadomo�ci

U�ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa� w wiadomo�ci

> [...]

Teraz to moze zainwestowac w autostrade, aby ja uczynic platna :-(

no i co z tego ¿e jeste¶my zad³u¿eni. Chyba z wyj±tkiem Chin nie ma nie zad³u¿onego pañstwa na Ziemi. Z punktu widzenia Kowalskiego d³ugi jego pañstwa nie maj± ¿adnego znaczenia.

Data: 2013-11-28 22:19:22
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 27 Nov 2013, Lisciasty wrote:

Ociec gawêdzi³ sobie stoj±c na czerwonym przed skrzy¿owaniem,
zosta³ wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo co¶ :>

  O ile pamiêtam, pierwszy kierowca który za³apa³ siê na przestêpstwo
drogowe po penalizacji jazdy "z promilami" te¿ sta³ na czerwonym.
  Kto¶ w niego wjecha³.
  Widaæ taki zwyczaj, ¿e to stoj±cy obrywaj±, ³atwiej z³apaæ ;)

pzdr, Gotfryd

Rozmowy telefoniczne podro¿a³y