Rozmowy telefoniczne podro¿a³y

Data: 2013-11-28 10:13:17
Autor: J.F
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
U¿ytkownik "Lisciasty"  napisa³ w wiadomo¶ci grup
Ociec gawêdzi³ sobie stoj±c na czerwonym przed skrzy¿owaniem,
zosta³ wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo co¶ :>

A czemu sie dal oskubac ?
Przeciez zabrania sie w czasie jazdy, a nie w czasie stania :-)

P.S. Sluchaweczka na kablu 10 zl, sluchaweczka BT 40zl, ale nie, ludzie beda narzekali ze drogie mandaty :-)

PPS. Sluchaweczki niewiele daja, bo najgorsza jest obsluga telefonu :-)

J.

Data: 2013-11-28 01:24:57
Autor: Lisciasty
On Thursday, November 28, 2013 10:13:17 AM UTC+1, J.F wrote:
Przeciez zabrania sie w czasie jazdy, a nie w czasie stania :-)

Chyba samochód jest w ruchu skoro jest na pasie ale stoi?
Nie znam definicji ale tak by na zdrowy rozs±dek dzia³a³o :>

P.S. Sluchaweczka na kablu 10 zl, sluchaweczka BT 40zl, ale nie, ludzie beda narzekali ze drogie mandaty :-)

Eetam, ma wypasiony zestaw g³o¶nomówi±cy z blututem, cholera wie
dlaczego akurat gada³ trzymaj±c w ³apie.
Nie wnika³em, ¿eby nie dra¿niæ ;)

L.

Data: 2013-11-28 13:26:07
Autor: AL
On 2013-11-28 10:24, Lisciasty wrote:
[...]

wystarczy ze cos mial wylaczone - od strony telefonu lub zestawu glosnomowiacego.
Czasami sie lapie na tym, ze BT w telefonie jest wylaczony, zadzwoni telefon i nie szukam/wnikam, dlaczego automatycznie nie przelaczylo na zestaw  w aucie, tylko odbieram.
Potem nawet nie wnikam dlaczego sie nie polaczyl - brak na to czasu i zazwyczaj krotka trasa w miescie z p.A do B.  Wiec rozumiem Twego tate :)

Przed dluzsza trasa natomiast sprawdzam, czy telefon podlaczony - dodatkowo czesto tez telefon laduje na podstawce (gdy dod. wlaczam janosika :)

Natomiast za mandat za rozmowe stojac na czerwonym swietle uwazam za szczyt swinstwa ze strony 'strozow prawa'. Mogli przynajmniej poczekac jak ruszy - i jesli dalej ma sluchawke przy uchu, to bylby przynajmniej uzasadniony pretekst.

Data: 2013-11-28 05:51:17
Autor: Lisciasty
On Thursday, November 28, 2013 1:26:07 PM UTC+1, AL wrote:

[...]

Tu mo¿na dyskutowaæ i gdybaæ, bo nagminnym problemem s± np. debile
nie zwracaj±cy uwagi na kolor ¶wiat³a, zapychacze skrzy¿owañ itp,
przy których taki przypadek jak pogawêdki w korku to ma³e miki
i anga¿owanie si³ i ¶rodków na ich têpienie to marnotrawstwo.
Ale to nie zmieni faktu, ¿e pogaduszki s± karalne :>

L.

Data: 2013-11-28 14:44:08
Autor: Krzysztof 45
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
W dniu 2013-11-28 13:26, AL pisze:
...] Wiec rozumiem Twego tate :)

Masz racje.

Natomiast za mandat za rozmowe stojac na czerwonym swietle uwazam za
 szczyt swinstwa ze strony 'strozow prawa'. Mogli przynajmniej
poczekac jak ruszy -

Niby tak. Ale to nie rzadko¶æ ¿e taki gadaj±cy przy zmianie ¶wiate³ z
czerwonego na zielone, albo jest zagapiony rozmow± i nie widzi zmiany,
albo przek³ada telefon z reki do reki i zaczyna szukaæ biegów, a w tym
czasie mija pó³ cyklu zielonego i wyj± klaksony.
Wiêc s± dwie strony medalu.

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

-- -
Ta wiadomo¶æ e-mail jest wolna od wirusów i z³o¶liwego oprogramowania, poniewa¿ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

Data: 2013-11-28 13:45:36
Autor: robot
W dniu 2013-11-28 10:24, Lisciasty pisze:

Przeciez zabrania sie w czasie jazdy, a nie w czasie stania :-)

Chyba samochód jest w ruchu skoro jest na pasie ale stoi?
Nie znam definicji ale tak by na zdrowy rozs±dek dzia³a³o :>

Nie wiem czy taki zdrowy...

--
pozdro

Data: 2013-11-28 11:26:12
Autor: masti
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
Dnia pięknego Thu, 28 Nov 2013 10:13:17 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

Użytkownik "Lisciasty"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
Ociec gawędził sobie stojąc na czerwonym przed skrzyżowaniem, został
wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo coÅ› :>

A czemu sie dal oskubac ?
Przeciez zabrania sie w czasie jazdy, a nie w czasie stania :-)

na czerwonym nadal jest "w ruchu" :)

P.S. Sluchaweczka na kablu 10 zl, sluchaweczka BT 40zl, ale nie, ludzie
beda narzekali ze drogie mandaty :-)

dokładnie tak

PPS. Sluchaweczki niewiele daja, bo najgorsza jest obsluga telefonu :-)

ale spełniaja wymogi przepisu :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-11-28 06:00:00
Autor: WS
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
W dniu czwartek, 28 listopada 2013 12:26:12 UTC+1 u¿ytkownik masti napisa³:
Dnia piêknego Thu, 28 Nov 2013 10:13:17 +0100 osobnik zwany J.F napisa³:

> U¿ytkownik "Lisciasty"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

> Przeciez zabrania sie w czasie jazdy, a nie w czasie stania :-)

na czerwonym nadal jest "w ruchu" :)

nie bardzo - wd PORD stoi ;)

art 2. 29)  zatrzymanie pojazdu - unieruchomienie pojazdu niewynikaj±ce z warunków lub
     przepisów ruchu drogowego, trwaj±ce nie d³uzej niz 1 minutê, oraz kazde
     unieruchomienie pojazdu wynikaj±ce z tychwarunków lub przepisów

 WS

Data: 2013-11-28 12:38:33
Autor: J.F
Rozmowy telefoniczne podro¿a³y
Użytkownik "masti"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

Ale nie jest zabronione "w ruchu", tylko w jezdzie :-)

P.S. Sluchaweczka na kablu 10 zl, sluchaweczka BT 40zl, ale nie, ludzie
beda narzekali ze drogie mandaty :-)
dokładnie tak

Cii, sam rozmawiam. Malo rozmawiam, a te sluchawki niewygodne, nigdy ich nie ma pod reka :-)

PPS. Sluchaweczki niewiele daja, bo najgorsza jest obsluga telefonu :-)
ale spełniaja wymogi przepisu :)

No fakt, sms mozna pisac, jesli tylko sluchawka i mikrofon nie wymagaja trzymania w reku :-)

J.

Rozmowy telefoniczne podro¿a³y