Rozmowy telefoniczne podrożały

Data: 2013-11-28 13:51:53
Autor: misiek
Rozmowy telefoniczne podrożały

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:d7eac664-a8fc-4b4b-a63e-3f539120fb4agooglegroups.com...
Ociec gawędził sobie stojąc na czerwonym przed skrzyżowaniem,
został wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo coś :>

po prostu wzial udzial w akcji splacania gigantycznych dlugow zaciagnietych przez rothfelda...  a ze rothfeld spierdolil a dlugi zoostaly - no coz...
:)

Data: 2013-11-28 13:50:56
Autor: AZ
Rozmowy telefoniczne podroÂżaÂły
On 2013-11-28, misiek <danton1969@go3.pl> wrote:

po prostu wzial udzial w akcji splacania gigantycznych dlugow zaciagnietych przez rothfelda...  a ze rothfeld spierdolil a dlugi zoostaly - no coz...
:)
Co sie czepiasz! Wykonal misje, spelnienie i te sprawy i poszedl robic dobro
gdzie indziej ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-28 15:57:22
Autor: Czesław Wiśniak
Rozmowy telefoniczne podrożały
po prostu wzial udzial w akcji splacania gigantycznych dlugow zaciagnietych przez rothfelda...  a ze rothfeld spierdolil a dlugi zoostaly - no coz...

To my w ogole cos spłacamy ?:)

Data: 2013-11-28 17:07:14
Autor: J.F
Użytkownik "Czesław Wiśniak"  napisał w wiadomości
po prostu wzial udzial w akcji splacania gigantycznych dlugow zaciagnietych przez rothfelda...  a ze rothfeld spierdolil a dlugi zoostaly - no coz...

To my w ogole cos spłacamy ?:)

Zalezy jak liczyc.
Caly czas splacamy, z procentem, dlatego nam pozyczaja.

Tylko ze aby splacic jednych, to pozyczamy od drugich jeszcze wiecej.
No i zadluzenie rosnie.

Tak nawiasem mowiac to pare lat temu roczny deficyt byl prawie taki jak "koszt obslugi zadluzenia".
Czyli gdybysmy nie zyli ponad stan przez poprzednie lata, to mielibysmy budzet domkniety.

No ale ostatnio roczny deficyt sie powiekszyl, i jest naprawde duzy.

J.

Data: 2013-11-28 18:26:51
Autor: misiek

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:52976a34$0$2300$65785112news.neostrada.pl...
[...]

biorac pod uwage ze rothfeld zadluzyl na na POL BLN pln - to faktycznie jestes az nazbyt delikatny w ocenie ;)

Data: 2013-11-28 18:35:58
Autor: J.F
Rozmowy telefoniczne podrożały
Użytkownik "misiek"  napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:l77v5e$moo$1@mx1.internetia.pl...
[...]

To nie on nas tak zadluzyl - zadluzali nas wszyscy od 1970.
Za jego kadencji moglo przybyc troche ponad 100+mld, ale te pol banki zbierali solidarnie wszyscy.
Nie bylo od 1990 roku aby rzad nie wydawal wiecej niz otrzymywal.

J.

Data: 2013-11-28 21:16:02
Autor: misiek
Rozmowy telefoniczne podrożały

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:52977f00$0$2300$65785112news.neostrada.pl...
[...]

nie kochanienki - od 2007 zdluzyl nas tyle co wszystkie poprzednie rzady rzem wziete po 90 roku - moge Ci poszukac statystyki ale mi sie nie chce...

zadluzali wszyscy - ale zalezy co robili za pozyczona kase = pseudoinwestycje 5 razy przepacone czy pakowali w przemysl i inwestycje logiczne...

Data: 2013-11-29 11:14:12
Autor: J.F
[...]

nie kochanienki - od 2007 zdluzyl nas tyle co wszystkie poprzednie rzady razem wziete po 90 roku - moge Ci poszukac statystyki ale mi sie nie chce...

Poszukaj.
Pewnie mylisz dwie rzeczy - zadluzenie Panstwa/rzadu, z zadluzeniem wszystkich w panstwie.

Zadluzenie Polski jest znane, publikowane, co roku powieksza sie o deficyt - ktory byl jak wyzej.

A jesli do tego doliczysz zadluzenie ludzi, albo np zadluzenie firm, ktorych wlasicielami sa osoby/firmy zagraniczne, to ci glupota wyjdze..

zadluzali wszyscy - ale zalezy co robili za pozyczona kase = pseudoinwestycje 5 razy przepacone czy pakowali w przemysl i inwestycje logiczne...

Od transformacji panstwo nie inwestuje w przemysl. Czy tam prawie nie inwestuje.
Teraz to moze zainwestowac w autostrade, aby ja uczynic platna :-(

J.

Data: 2013-11-29 03:49:13
Autor: kogutek444
Rozmowy telefoniczne podrożały
W dniu piątek, 29 listopada 2013 11:14:12 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
Uďż˝ytkownik "misiek"  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

U�ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa� w wiadomo�ci

> [...]

Teraz to moze zainwestowac w autostrade, aby ja uczynic platna :-(

no i co z tego że jesteśmy zadłużeni. Chyba z wyjątkiem Chin nie ma nie zadłużonego państwa na Ziemi. Z punktu widzenia Kowalskiego długi jego państwa nie mają żadnego znaczenia.

Rozmowy telefoniczne podrożały