Rozmowy z Bractwem św. Piusa X

Data: 2010-02-23 20:47:25
Autor: abc
Rozmowy z Bractwem św. Piusa X
W serdecznym, nacechowanym szacunkiem i konstruktywnym klimacie przebiegało
pierwsze spotkanie Papieskiej Komisji "Ecclesia Dei" z Bractwem Kapłańskim
św. Piusa X.

Poinformował w oficjalnym komunikacie ks. o. Federico Lombardii. Dyrektor
Biura Prasowego Stolicy Apostolskiej zapowiedział, że rozmowy będą
prowadzone w najbliższych miesiącach, najprawdopodobniej co dwa miesiące.
Spotkanie odbyło się w siedzibie watykańskiej Kongregacji Nauki Wiary.

"W serdecznym, nacechowanym szacunkiem i konstruktywnym klimacie ustalone
zostały kwestie natury doktrynalnej, które będą podjęte i dyskutowane w toku
rozmów, które kontynuowane będą w najbliższych miesiącach,
najprawdopodobniej co dwa miesiące.

W szczególności omówione zostaną kwestie związane z pojęciem tradycji,
Mszałem Pawła VI, interpretacją Soboru Watykańskiego II w ciągłości z
katolicką tradycją doktrynalną, z tematyką jedności Kościoła i katolickich
zasad ekumenizmu, relacji między chrześcijaństwem i religiami
niechrześcijańskimi oraz wolnością religijną.

W toku spotkania ustalono również metodę i organizację pracy" - czytamy w
komunikacie watykańskiego biura prasowego.

Więcej
http://ekai.pl/wydarzenia/temat_dnia/x23183/rozmowy-watykanu-z-bractwem-sw-piusa-x/

Data: 2010-02-23 21:16:36
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 20:47:25 +0100, abc napisał(a):

Więcej
http://ekai.pl/wydarzenia/temat_dnia/x23183/rozmowy-watykanu-z-bractwem-sw-piusa-x/

Taaa... Swój ulubiony "złoet" jeszcze zacytuj, lefebrysto :)))

Data: 2010-02-23 12:31:52
Autor: Antenka
On 23 Lut, 21:16, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Tue, 23 Feb 2010 20:47:25 +0100, abc napisa (a):

Taaa... Sw j ulubiony "z oet" jeszcze zacytuj, lefebrysto :)))<

Spadaj mendo! Prędzej śp. abp Marcel  Lefebvre zostanie świętym KK,
niż ty!

Antenka

Data: 2010-02-23 21:35:27
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:31:52 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Weź mi nie ubliżaj! --

Data: 2010-02-23 12:46:39
Autor: Antenka
On 23 Lut, 21:35, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> Spadaj mendo! Prędzej śp. abp Marcel  Lefebvre zostanie świętym KK,
> niż ty!

Weź mi nie ubliżaj!

Co ci ubliża, fakt, że teoretycznie mógłbyś zostać świętym? Idź precz
szatanie! Wijesz się w konwulsjach jak pokropiony wodą święconą!

Antenka

Data: 2010-02-23 21:52:16
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:46:39 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

W tzw. "wodzie święconej" nie znajdziesz tzw. "szatana" - co najwyżej
salmonellę:

http://wyborcza.pl/1,76842,7491622,Zatrucie_woda_swiecona.html

Data: 2010-02-23 14:02:42
Autor: Antenka
On 23 Lut, 21:52, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:46:39 -0800 (PST), Antenka napisa (a):

> Co ci ubli a, fakt, e teoretycznie m g by zosta wi tym? Id precz
> szatanie! Wijesz si w konwulsjach jak pokropiony wod wi con !

W tzw. "wodzie wi conej" nie znajdziesz tzw. "szatana" - co najwy ej
salmonell :

http://wyborcza.pl/1,76842,7491622,Zatrucie_woda_swiecona.html

--
"Przyjemnie jest robi zakupy w niedziel i s ysze w ciek e
szarpanie za dzwony zdenerwowanych pleban w"

Idź precz sztanie!!!

Antenka

Data: 2010-02-23 23:04:48
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 23 Feb 2010 14:02:42 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

[...]

Bajek ci naopowiadali jak byłeś mały i uwierzyłeś że to prawda......

Data: 2010-02-23 23:25:09
Autor: ! JÓZÓS ! XRÓSTÓS ! ZBÓWICIÓL ! LÓŚNY !
'Antenka' <sweet.blue_eyes@wp.pl> nópisóua:

Idź precz sztanie!!!

óóó sztany zafshe móóóshom bydź w paże to jezd plóóórale tantóóóm a antęka
jakaź nievyrzyta rze sie jej to śni po nocah óóó

óóó antenka poznej jakiegoź tatóóóla skoroś tak bżytka rze vuasny nafet ci
dogadzać nie fciau i valiuaź sie śfiecom porzyczonom uod zakonnidz z
zachrystji óóó

--
"Przylgną do imienia martwego człowieka niczym
pchła do psa myśląc, że ten sposób osiągną czystość.

Rozmowy z Bractwem św. Piusa X