Rozne ET na felgach ?

Data: 2009-03-15 16:30:58
Autor: Adam Szewczak
Rozne ET na felgach ?
Hej.

Po zmianie zimowek na letnie pokapowalem sie ze mam rozne ET na felgach ;/

Zimowe byly wszystkie na 4 1/2 13 ET38

Teraz przy zakladaniu letnich zauwazylem ze mam tak - z przodu ET33 z tylu ET45 obydwie pary felg identyczne wzorem.

Nie wiem czy teraz szukac dwoch do pary tylko czy 33 czy 45.

Auto to Polo 1.4D 86c

PZDr
Adam

Data: 2009-03-16 09:36:38
Autor: krzysiek82
Rozne ET na felgach ?
to normalne nic nie musisz szukać. Moje borbety T także mają inne odsadzenie z tyłu.

--
krzysiek82

Data: 2009-03-16 10:23:20
Autor: P.H.
Rozne ET na felgach ?

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gpj701$s5q$1news.onet.pl...
[...]

mniejsze ET (felga bardziej wystająca) załóż na tył.
jesli się nie pomyliłeś i faktycznie masz założone tak jak piszesz to śmiesznie musi to Twoje polo wyglądać :)

pzdr
Piotr

Data: 2009-03-16 18:58:44
Autor: Adam Szewczak
Rozne ET na felgach ?

Użytkownik "P.H." <ktos@gdzies.w.sieci> napisał w wiadomości news:gpl5q9$snf$1inews.gazeta.pl...

[...]

    I tak zaraz bede musial zmienic opony na nowe to pozmieniam. A to duza roznica pomiedzy ET 33 a 38 ?

PZDr
Adam

Data: 2009-03-16 11:47:04
Autor: tadeklodz
Rozne ET na felgach ?
On 16 Mar, 18:58, "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "P.H." <k...@gdzies.w.sieci> napisał w wiadomościnews:gpl5q9$snf$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> śmiesznie musi to Twoje polo wyglądać :)

    I tak zaraz bede musial zmienic opony na nowe to pozmieniam. A to duza

Adam- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

5 mm na każdym kole

Rozne ET na felgach ?