Rozne klasy samochodow a zuzycie paliwa w zaleznosci obciazenia ladunkiem.

Data: 2009-08-20 10:45:28
Autor: Karol Y
Rozne klasy samochodow a zuzycie paliwa w zaleznosci obciazenia ladunkiem.
Interesuja mnie oczywiscie dane przyblizone.
A moze nie pomyle sie znacznie jezeli przyjme proporcjonalnosc ladunku
do przyrostu zuzycia? np 8t(pusty) bierze 15L/100 , 15t(pelny) bierze
20L/100 czyli 15[L]+0.714[L/tone]*N [ton] ladunku ?

Przy wynajmie przewozu właśnie tak to liczą, z tego co mi wiadomo.

Czyli ile na 100km pusty + od 0.5l do 1.5l za każdą tonę na 100km.

--
Mateusz Bogusz

Rozne klasy samochodow a zuzycie paliwa w zaleznosci obciazenia ladunkiem.