Różne klocki, jeden zacisk

Data: 2010-09-16 10:01:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Różne klocki, jeden zacisk
Witam!
Stricte teoretycznie: czy może mi się coś spieprzyć z zaciskiem albo
tarczą, jeżeli zastosuję dwa różne klocki, jeden spiekany, a drugi
półorganiczny, do tego wsadzając ten opisany "in" w miejsce "out"?
I pytanie dodatkowe: czy nieokrągła tarcza (Alligator Windcutter) może
wpływać na szybsze zużycie klocków?

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-16 10:25:33
Autor: Dominik Mirowski
Różne klocki, jeden zacisk
Marek 'marcus075' Karweta wyklepał(a) :

Stricte teoretycznie: czy może mi się coś spieprzyć z zaciskiem albo
tarczą, jeżeli zastosuję dwa różne klocki, jeden spiekany, a drugi
półorganiczny, do tego wsadzając ten opisany "in" w miejsce "out"?

Jeśli nie będziesz pilnował to organika możesz zjechać do końca i jeździć na blaszce :). Wtedy do wyrwania tłoczka włącznie - ale to się zdarza i przy tych samych okładzinach czasem.

I pytanie dodatkowe: czy nieokrągła tarcza (Alligator Windcutter) może
wpływać na szybsze zużycie klocków?

Tak.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-09-16 11:10:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Różne klocki, jeden zacisk
Dominik Mirowski bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skreślić):
[...]

Tłoczki mi nie grożą. Mechaniczne hamulce ftw. ;-> Bo łatwiej w nich
pilnować zużycia klocków ;-))

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-09-16 10:36:54
Autor: Wooyek
Różne klocki, jeden zacisk
Stricte teoretycznie: czy może mi się coś spieprzyć z zaciskiem albo
tarczą, jeżeli zastosuję dwa różne klocki, jeden spiekany, a drugi
półorganiczny, do tego wsadzając ten opisany "in" w miejsce "out"?

Z tym "in" i "out" to nie wiem, bo zwykle te oznaczenia wynikają z kształtu klocków - ale jeśli będzie się dało je włożyć, to czemu nie ;)

Natomiast dwie różne mieszanki jak najbardziej, będziesz tylko musiał mieć oko na ew. nierównomierne zużycie.

Różne klocki, jeden zacisk