Różne klocki, jeden zacisk

Data: 2010-09-16 10:36:54
Autor: Wooyek
Różne klocki, jeden zacisk
Stricte teoretycznie: czy może mi się coś spieprzyć z zaciskiem albo
tarczą, jeżeli zastosuję dwa różne klocki, jeden spiekany, a drugi
półorganiczny, do tego wsadzając ten opisany "in" w miejsce "out"?

Z tym "in" i "out" to nie wiem, bo zwykle te oznaczenia wynikają z kształtu klocków - ale jeśli będzie się dało je włożyć, to czemu nie ;)

Natomiast dwie różne mieszanki jak najbardziej, będziesz tylko musiał mieć oko na ew. nierównomierne zużycie.

Różne klocki, jeden zacisk