Różnica między kontami

Data: 2011-06-02 18:28:06
Autor: qwerty
Różnica między kontami
Witam. Jako, że mBank wprowadza opłatę za kartę chciałbym się dowiedzieć czym się różnią oferowane przez getinbank konto skarbonkowe (http://www.getinonline.pl/Konto_skarbonkowe) od konta swobodnego ( http://www.getinonline.pl/Konto_swobodne ) oprócz możliwością zarabiania na "skarbonce"?

Data: 2011-06-02 18:43:37
Autor: Q
Różnica między kontami
[...]

Niczym (poza 1zl*) i nawet nie wiem czy zaloza Ci swobodne -
- zreszta to i tak nie mialoby najmniejszego sensu.

Mialem ten sam problem i pani na infolinii powiedziala,
ze swobodne to stare konto, ktore powoli wycofuja z oferty
a skarbonkowe to ich aktualny ROR.

Czyli swobodne do skarbonkowego ma sie jak openonline do getinonline :).

Data: 2011-06-02 18:56:16
Autor: qwerty
Różnica między kontami
Użytkownik "Q"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is8ehb$jjc$1@news.task.gda.pl...
[...]

Dzięki za szybką odpowiedź. Możesz powiedzieć czy dostałeś zwykłą kartę debetową, czy wepchnęli PayPass?

Data: 2011-06-02 19:16:12
Autor: Q
Różnica między kontami
Dzięki za szybką odpowiedź. Możesz powiedzieć czy dostałeś zwykłą kartę debetową, czy wepchnęli PayPass?

Dali zielona debetowke MC z PayPass'em.
Nie prosilem o bezstykowa, ale widocznie innych nie maja w ofercie.

Data: 2011-06-02 19:52:54
Autor: qwerty
Różnica między kontami
Użytkownik "Q"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is8geg$nrc$1@news.net.icm.edu.pl...
Dali zielona debetowke MC z PayPass'em.
Nie prosilem o bezstykowa, ale widocznie innych nie maja w ofercie.

Kurczę, to nie dobrze. Osobiście nie przepadam za kartami PayPass, ale nie ma innej alternatywy do tego konta. :(

Data: 2011-06-03 09:50:09
Autor: Q
Różnica między kontami
Kurczę, to nie dobrze. Osobiście nie przepadam za kartami PayPass, ale nie ma innej alternatywy do tego konta. :(

Ojtam, ojtam - dramatyzujesz,
ale w tym szalenstwie cos jest -
- jak zrezygnuje z mBankowego delfina,
to w portfelu zostanie mi tylko jedna karta "stykowa" - db.

PS
Troche nie moge zrozumiec wprowadzenie oplat,
tzn. tak na powaznie nie wierze, ze to wina
konkursu euronetu, bo ani ja ani moi znajomi
nie gramy w "wygraj stowe" i gdzie sie da placimy karta.
A to, ze na ogol to nie karta mBanku - no coz :)

Data: 2011-06-03 14:53:54
Autor: Waldek
Różnica między kontami

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:isa3l4$rfc$1news.net.icm.edu.pl...

nie gramy w "wygraj stowe" i gdzie sie da placimy karta.
A to, ze na ogol to nie karta mBanku - no coz :)

Bo ta karta obecnie sensowna jest tylko za granica w strefie euro

Data: 2011-06-04 20:06:33
Autor: qwerty
Różnica między kontami
Użytkownik "Q"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:isa3l4$rfc$1@news.net.icm.edu.pl...
Ojtam, ojtam - dramatyzujesz,
ale w tym szalenstwie cos jest -
- jak zrezygnuje z mBankowego delfina,
to w portfelu zostanie mi tylko jedna karta "stykowa" - db.

Możesz zdradzić, czy kartę debetową otrzymałeś z "urzędu", czy wypełniałeś jakiś wniosek?

Data: 2011-06-05 10:46:43
Autor: Q
Różnica między kontami
Możesz zdradzić, czy kartę debetową otrzymałeś z "urzędu", czy wypełniałeś jakiś wniosek?

Chodzi o getinonline? - tam dali karte z automatu.

Różnica między kontami