Roznica poziomow kultury : zestawienie.

Data: 2012-05-15 19:36:49
Autor: u2
Roznica poziomow kultury : zestawienie.
W dniu 2012-05-15 19:26,  Obserwator pisze:
http://szczurbiurowy.salon24.pl/417689,zestawienie-dwoch-zachowan-w-tej-samej-
sytuacji

*Won do Pisu* *rozbiję pani kamerę* - Skandaliczne zachowanie Niesiołowskiego http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yUZtjdcJEN0

Ojciec Rydzyk w identycznej sytuacji:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7Ne71zLcUzQ

No tak, duchowny ma klase, a merdia robia z niego niemal diabla.

Poza tym mnie dziwi, ze posel reprezentujacy, jak by nie bylo,
chrzescijanska - narodowa partie, przynajmniej z nazwy, moze ziac tak
nienawiscia.

Data: 2012-05-15 19:44:02
Autor: Rafał
Dnia Tue, 15 May 2012 19:36:49 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Niesiołowski zieje nienawiścią? On wami się brzydzi! Rozumiesz to kmiocie!?

Data: 2012-05-15 20:00:42
Autor: Jimmy Squarefoot

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fb29435$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tu masz nienawiść: http://tiny.pl/hp24g