Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Ró¿nica w BP Pb95 i Shell V-Power Racing 100

Ró¿nica w BP Pb95 i Shell V-Power Racing 100

Data: 2009-11-06 15:49:18
Autor: to
Ró¿nica w BP Pb95 i Shell V-Power Racing 100
Katanka wrote:

Jest kolosalna, to juz pisÄ…Å‚em po subiektywnych odczuciach. Ale teraz na
hamowni wyszło ponad 12 koni więcej. Oba wykresy zamieszczę niebawem.

PS. silnik volvowski benzyniak 2.5T R5.

Nie znam tego silnika, ale spotkałem się z negatywnymi opiniami odnośnie T5 i jazdy na NoPb95. Może silnik jest strojony pod 98, a na 95 PCM po prostu opóźnia zapłon? Druga przyczyna może być taka, że trafiłeś na jakieś wyjątkowo kiepskie paliwo. Próbowałeś hamować na NoPb98 lub na V-
Power 95?

--
cokolwiek

Data: 2009-11-06 17:47:38
Autor: Arek M
Różnica w BP Pb95 i Shell V-Power Ra cing 100

Nie znam tego silnika, ale spotkałem się z negatywnymi opiniami odnośnie T5 i jazdy na NoPb95.

Że co prosze?


Miałem auto z tym sinikiem (volvo S60 T5). Na klapce było, zeby lać 95. Tankowałem zawsze 95, czasem zdazało mi sie zalać 98/100 dla testów. I _NIGDY_, ale to absolutnie _NIGDY_ nie zauwazylem, zeby:

* na 95 byly jakiekolwiek problemy
* na 98/100 jezdził zauważalnie lepiej
* były jakiekolwiek różnice w spalaniu


W obecnym aucie (2.0 turbo, circa 240KM) również nie widze/czuje zadnej roznicy. Kiedys w zwyklym, wolnossacym 2.0 16v wydawało mi sie, ze na 100 (vpower racing) jezdzi lepiej. Moze faktycznie lepiej jezdził, moze to zludzenie - nie wiem. Stąd potem w kolejnych autach czasem eksperymentowałem zalewajac to lepsze paliwo - i uważam to dziś za niepotrzebnie wydawane pieniądze.


Moze masz na mysli silnik T4 (volvo, 1.9 turbo) - użytkownicy faktycznie skarżyli sie na to, jak sie auto zachowuje na 95.

--
PozdrawiAM!

Ró¿nica w BP Pb95 i Shell V-Power Racing 100

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona