Data: 2009-11-06 15:49:18 | |
Autor: to | |
Ró¿nica w BP Pb95 i Shell V-Power Racing 100 | |
Katanka wrote:
Jest kolosalna, to juz pisąłem po subiektywnych odczuciach. Ale teraz na Nie znam tego silnika, ale spotkałem się z negatywnymi opiniami odnośnie T5 i jazdy na NoPb95. Może silnik jest strojony pod 98, a na 95 PCM po prostu opóźnia zapłon? Druga przyczyna może być taka, że trafiłeś na jakieś wyjątkowo kiepskie paliwo. Próbowałeś hamować na NoPb98 lub na V- Power 95? -- cokolwiek |
|
Data: 2009-11-06 17:47:38 | |
Autor: Arek M | |
Różnica w BP Pb95 i Shell V-Power Ra cing 100 | |
Nie znam tego silnika, ale spotkałem się z negatywnymi opiniami odnośnie T5 i jazdy na NoPb95. Że co prosze? Miałem auto z tym sinikiem (volvo S60 T5). Na klapce było, zeby lać 95. Tankowałem zawsze 95, czasem zdazało mi sie zalać 98/100 dla testów. I _NIGDY_, ale to absolutnie _NIGDY_ nie zauwazylem, zeby: * na 95 byly jakiekolwiek problemy * na 98/100 jezdził zauważalnie lepiej * były jakiekolwiek różnice w spalaniu W obecnym aucie (2.0 turbo, circa 240KM) również nie widze/czuje zadnej roznicy. Kiedys w zwyklym, wolnossacym 2.0 16v wydawało mi sie, ze na 100 (vpower racing) jezdzi lepiej. Moze faktycznie lepiej jezdził, moze to zludzenie - nie wiem. Stąd potem w kolejnych autach czasem eksperymentowałem zalewajac to lepsze paliwo - i uważam to dziś za niepotrzebnie wydawane pieniądze. Moze masz na mysli silnik T4 (volvo, 1.9 turbo) - użytkownicy faktycznie skarżyli sie na to, jak sie auto zachowuje na 95. -- PozdrawiAM! |
|