Różnica w BP Pb95 i Shell V-Power Racing 100

Data: 2009-11-06 17:04:20
Autor: Jacek
Różnica w BP Pb95 i Shell V-Power Racing 100
Ja też miałem podobne odczucie po zatankowaniu V-power.
Okazało się, że mam zapaskudzone przewody WN i wypadające zapłony. V-power widocznie był na to nieczuły. Po wymianie przewodów i umyciu reszty elementów WN na każdym innym paliwie śmigał jak na V-power.
Paliwo mamy raczej takie samo niezależnie od stacji. Jedynie różnią się dodatkami. Shell nie ma w Polsce rafinerii, zresztą, jak i BP
Jacek

Różnica w BP Pb95 i Shell V-Power Racing 100