Różnica w BP Pb95 i Shell V-Power Racing 100

Data: 2009-11-06 17:38:21
Autor: kowtow
Różnica w BP Pb95 i Shell V-Power Racing 100
Teraz ja opowiem swoją historią
Mam nowego Fiata Linea 1.4 T-Jet 120 KM
przejechałem dopiero około 4 000  km
jeździłem do tej pory przez 5 m-cy na PB95 tankowane
w STATOIL ogólnie samochodzik smiga bardzo ładnie
ale po powrocie ze święta 1 listopada zatankowałem w
BP   PB98 Ultimate (w pozostałych dystrybutorach była kolejka nie chciało mi
się stać dlatego zatankowałem PB98)
pierwsze odczucia były rewelacyjne tak jak bym wsiadł do innego samochodu różnica kolosalna na plus
jeżdzę ogólnie mało około 1000 km miesięcznie tak że stać mnie aby tankować od teraz tylko PB98
Pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-11-07 00:10:44
Autor: AA
Różnica w BP Pb95 i Shell V-P ower Racing 100
Mam nowego Fiata Linea 1.4 T-Jet 120 KM

Troszke podobny TSI 1.4 122KM

Zatankowane noPB95 na Carrefour i... spalanie +10% w gore (w stosunku do npPB95 z BP).
Co z tego, ze bylo kilkanascie groszy taniej na litrze, jak roznica na spalaniu pozarla cala oszczednosc z nawiazka.

AA

Data: 2009-11-09 09:57:11
Autor: Arek (G)
AA pisze:
[...]

Na tym samym silniku największa różnica jest pomiędzy niemieckim shell'em a dowolnym polskim.

Tankując do pełna w niemczech mając wskazówkę na połowie miałem przejechane ok 500km, na polskim paliwie ze statoila na A4 jadąc tak samo gdy wskazówka doszła do połowy miałem przejechane ok 380km.

A.

Różnica w BP Pb95 i Shell V-Power Racing 100